Gå til innhold

uteblitt mens, men negativ test..Noen andre som har erfart dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.. :)

Jeg er nå 3 dager på overtid og har tatt 2 tester allerede men begge var negative..( bortkastede penger)

Er så rart, jeg har alltid hatt presis mens, så og si på klokka, men nå har den ikke meldt sin ankomst..

Jeg har to barn fra før, og har fått positivt resultat før ikm, har aldri klart å vente..hehe.. Har også hatt en sa også denne gangen fikk jeg positivt før ikm.. Så jeg har jo hatt et ganske høyt hcg nivå desse gangene..Kan dette forandre seg, eller hva skjer? Noen andre som har vært borti dette før?

Irriterende å ikke vite..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg fikk ikke positiv test førr det var gått 14 dager etter mens sku ha kommet og jeg sånn som deg deg har alltid teste positiv før så du må nok vente litt til å så ta en ny test :) du er nok med en spire du oxo :) tror j

Skrevet

Jeg følte det var en evighet før jeg fikk utslag på en graviditetstest, tok en test fire dager etter ventet mens før jeg fikk utslag. Skuffende å ikke få før når det står at du kan testa tre dager før mens!! Men så lenge den blir positiv.. :)

Lykke til ihvertfall!

Skrevet

Hmm..trodde ikke dette skulle skje meg, har jo alltid fått positivt så tidlig og dessuten kommer alltid tr punktlig..Et lite mysterium..

Vell den som venter får se, var ikke planlagt dette så hvet ikke helt hva jeg ønsker skal skje..:/

Skrevet

Samma skjedde meg, alltid fått pos test en stund før IKM, men denne gangen drøyde det over en uke før den ble ordentlig strek. Før det kom det en skyggestrek 15 minutter minst etter at jeg tok testen. Jeg brukte QR denne gangen, men har brukt CB før. Kankskje det har noe å si?

Skrevet

jeg har også hatt regelmessige sykluser hele tiden, men forrige syklus kom ikke mensen når den skulle. tok tre tester og alle var negative..utrolig fortvilende..etter en uke kom mensen.. Jeg vet at jeg hadde eggløsning to uker etter forrige menstruasjon, så jeg synes det var veldig rart at mensen ble så sein..tenkte at kanskje det hadde skjedd en befruktning og så hadde det skjedd noe galt..denne syklusen var og helt rar..eggløsningen kom en uke etter normalen, så da var jeg nå klar over at mensen kom til å bli en uke forsinket..men den kom heldigvis ikke...så vi krysser fingrene for at det er det som har skjedd med deg...en sen eggløsning:) tvi tvi

Skrevet

Jeg gikk 14 dager over ikm en gang, og testet negativt.

Mens kom for full maskin dagen etter...hehe.

Men hører en del som ikke tester positivt før en stund etter, så du vet jo egentlig ikke før en av de kommer ;)

Skrevet

JEg testa ikke positiv før jeg var 5+6 og da var den i tillegg svak positiv og det var med legen :P

En CB digital slo faktisk ikke ut på meg før jeg var over 6 uker på vei..Men jeg hadde veldig lavt hg nivå da..

Skrevet

Jeg fikk ikke positiv test før 1uke etter forventet mens! Har alltid kommet på dagen her. Også første mens etter fødsel kom som den alltid har gjort, så synes det var merkelig. Men er gravid da, og nå er testene veldig posiitive=) Kan jo ta en tur til legen og teste deg der?!

Skrevet

Jeg har opplevd at jeg var 18 dager forsinket en gang. Og jeg får alltid mens på riktig dag. Har alltid brukt LadyComp så den holder jo orden for meg også. Jeg ble veldig usikker fordi jeg følte meg litt rar også. Testet flere ganger med CB og det var negativt. Fikk time hos legen og tok blodprøve og den var også negativ. Legen var veldig sikker på at når blodprøven var negativ så var det ingen sjanse for at jeg var gravid. Plutselig kom bare mensen og den var egentlig helt normal. Den gangen var det jo ikke meningen å bli gravid så det var helt greit. Nå testet jeg sterkt positiv på første dag for uteblitt mens (planlagt :-). Er veldig ubehagelig å gå og ikke vite, er jo mange hensyn man skal ta hvis det er en spire der. Blodprøve er i så fall en måte å korte ned på ventetiden.

• 6 år senere...
Skrevet

Jeg er 14 dager etter forventet mens, har testet 3 ganger. Senest sist søndag men alle negative. Har mange symptomer men jeg er nok lett påvirkelig. Noen som har opplevd det samme men fortsatt vært gravid?

• 4 uker senere...
Skrevet

Sist måned gikk jeg 16 dager over med alle typer symptomer. Testet og testet, men blendahvite! Endte med at jeg ble lei og ringte legen for å ta blodprøve. Samme dagen, da jeg var kommet til 16 dager over ikm, kom mensen med storm :P Så da ble det ikke noe legebesøk :P

Skrevet

Detta er heilt normal. Når du prøver og bli gravid kan du lage klus i syklusen. Har sjølv opplevd det og venta i 14 dager før tante rød kom. Da får du mangen symptomer på gravid men det er pms symtomer som bobler.

Anonymous poster hash: bd700...b15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...