nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Hei. Fikk beskjed at de frosset ned 5 befruktede egg i 4 porsjoner for oss. Hva betyr 4 porsjoner? Vi kan bruke de i 5 år, betyr det event søskenforsøk dersom jeg blir gravid gjennom ivf nå? Hvor tidlig kan man sette i gang fryseforsøk etter event. mislykket ivf? prøver å holde optimismen oppe, men har mine tvil nå..
Attekattenoa Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Hvor holder du til? Ved St.Olavs fikk jeg beskjed om at jeg måtte ha én syklus før jeg kunne begynne med fryseforøk (hvis dette ble aktuelt), har ei venninne som holder til på Ullevål og hun må vente hele tre sykluser før fryseforsøk. At de har frosset ned i 4 posrsjoner betyr sikkert at de har frosset ned 3 egg enkeltvis og 2 egg sammen? Men er ikke helt sikker da jeg har lite erfaring med dette selv...
Ny bebis? Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 De har frosset ned 2 egg i en beholder, og 1 egg i 3 beholdere. Det blir 4 "porsjoner". Du kan starte med søskenforsøk med en gang tror jeg. Kommer kanskje litt an på om du må ha medisiner eller setter inn i vanlig syklus. Jeg mistet i uke 4+6, og startet opp med en gang jeg hadde fått mensen igjen etterpå. jeg skal sette inn i løpet av en uke.
nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2008 takk for tilbakemelding. Holder til på haukeland. ok da var sikkert 2 av eggene ikke gode. men er tilfreds med fangsten:)
Ny bebis? Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Jeg holder til på haugesund sykehus - tror det er forskjellig praksis rundt om i landet ang når tid man begynner på nytt forsøk.
Levine ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥ gravid Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 heisann. jeg er i porsgrunn. Pratet med di i dag faktisk, lurte på det samme som deg. Jeg skal teste til fredag å vis den var negativ skulle jeg begynne på nytt med en gang jeg fikk mensen. Så da blir det ca 14 dager bare mellom. Deilig å vite:) jeg hadde 3 ampuller med 2 i og 2 ampuller med 1 egg i. For å spare plass. Men begge di enslige døde under tining så har bare dobble igjen... klem
nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. mai 2008 ok takk skal du ha hvor mange fikk du på frys? hva er vanlig?
nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. mai 2008 Levine.ruger.på.2:) da er vi helt likt i løypen. skal også ta blodprøve på fredag.. det er jo flott å ha 2 ampuller med 2 i!! hvis de enslige har en tendes til å dø, er det dumt at de tok 3 enslige på meg. men men, vi må heller tenke at vi blir gravide på ivf forsøket!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå