Gå til innhold

Murringer i uke 11+4...

Funnet-håpet -igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så var det ett nytt symptom å bekymre seg for - akkurat som en ikke bekymrer seg for alt allerede..!

Mistet i mai i fjor og desember i uke 14+3. Er nå som sagt 11+4. Har ikke hatt noen mensmurringer tidligere, men i dag har jeg hatt litt, ikke mye. Noen som kan fortelle om det samme og si at det ikke er farlig..? Tenker på hvorfor de ikke har vært der før nå...

Huff, er så redd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår godt at det med dine erfaringer gjør deg urolig..Men det trenger ikke være ensbetydende med at nå skjer alt på nytt..

Jeg har i begge mine svangerskap hatt mensmurringer av og på de første 3-4 månedene av svangerskapene. I det første hadde jeg mye hele veien, i dette var det mest i siste halvdel av første trimester.

Alle svangerskap er ulike, og det at du ikke har hatt det tidligere, behøver ikke være tegn på noe negativt. Tror de aller fleste har mensmurringer - er jo mye som skjer der inne.

Snu heller litt på det - du har ikke hatt slike murringer i tidligere svangerskap - og de har gått feil vei. Kanskje det er positivt at murringene er der denne gangen her? Et signal på noe bra?

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...