Novemberknøttprøverigjen Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Hei og hopp! Nokon som har erfaring med korleis ein bør gå fram for å kunne gjere nytte av smuttholet, heilt konkret altså? Det passar nemleg veldig bra for meg og mannen min å bruke denne mogelegheiten smuttholet gjev (tusen takk til deg som har opplyst op dette!!!), men eg føler liksom at det blir litt feil å stille opp hjå nav og seie at eg vil gjere nytte av eit smutthol... Kva gjer de andre som er i same situasjon? Begynnar de hjå lånekassen, eller hjå nav? Korleis legg de fram måten de ynskjer å gjere det på?
tiger82 Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Når du får papir fra studiested ev. lånekassen om at du er heltidsstudent leverer du disse på NAV. Da har de nok dokumentasjon på at du er under utdanning. Så leverer du søknad på engangstøtten Far leverer egen søknad på foreldrepenger der dere krysser av for "bare far har opptjent rett" Ved gradert uttak, legger dere med avtale mellom far og arbeidsgiver på hvordan han skal jobbe.
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 Tusen takk tiger82!! Dette er supert altså! Det passar berre så altfor bra dette!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå