Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Syns jeg så på et annet innlegg her at de skal prøve å gi deg antistoffer intravenøst 1 gang i uka i tillegg til kortison tabeletter. Stemmer det?

Har akkurat snakket med sykehuset nå (Porsgrunn) og hun jeg snakket med hadde ikke hørt om det før.

Jeg prøvde kortison ( Predniselon) nå for 1. gang på min 9. innsetting, uten at det dessverre hjalp noen ting......

Jeg er så vannvittig lei av alle de negative svarene og ønsker å prøve det meste, så jeg lurer da på om du vet hva medisinene du skal få intravenøst heter?

Kanskje jeg kan prøve det samme når jeg skal igang igjen?! Hadde jo vært greit å lykkes snart, slår jo snart rekorden til Jenny Jensen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Den er god nok! Jeg skal få immunglobuin, eller hva det nå heter, direkte i åra! En sånn tur tar 4 timer. Jeg skal og få 10 mg prednison pr dag.

Jeg får denne behandlingen hos en ekspert i hab abort på Rigshospitalet i Kbh sideløpende med forsøket på Nordica. Første gang blir ca dagen før/etter innsetting, og hver uke til ca 14 uke hvis vi lykkes - og det gjør vi!

Professoren, Ole Bjarne, har 70% baby på første forsøk med denne behandlingen og han hjelper bare dem som har mistet 3 ganger og mer, så du kan tro jeg er spent! Startet nedreg i går =)

Skrevet

Hei Snoopi!

Så spennende!

70% på første forsøk høres jo lovende ut :)

Skal krysse fingrene for at denne behandlingen vil fungere for dere!

Antageligvis ikke noe de har prøvd i Norge enda så lenge de ikke visste noe om det. Må høre med de når jeg snakker med de neste gang....

Har hatt 1 MA + 2 kjemiske, så det går vel muligens ann å vurdere dette????

Ønsker deg lykke til, håper det er dette som skal til!!!!

Skrevet

Åhh... ja det er ikke bare bare dette her...

Ole Bjarne hører til på fertilitetsklinikken på Rigshospitalet i København. Han mottar også henvisninger fra Norge.

Skrevet

Tusen takk for info :)

Må høre med de på sykehuset, er jo villig til å prøve alt.

Begynner å bli veldig utålmodig, syns det er på tide å lykkes snart nå, har hatt 9 innsettinger.........

Blir spennende å se hvordan behandlingen fungerer, du får komme med litt oppdateringer!!

Ønsker deg lykke, lykke til :)

Skrevet

Vil bare si jeg synes dere er utrolig flinke som er så positive tross mange runder og forsøk og ønsker inderlig det skal lykkes for dere. Er så mange "sutrer" her inne som ikke har hatt 3 forsøk en gang...Stå på! Har mista 2 ganger selv og om det skjer flere ganger og vi blir "ferdige" med det offentlige så får vi og se oss litt om...

Skrevet

Nytter ikke henge med hodet og gi opp, da kommer man ingen vei....

Er selvfølgelig tøft i perioder, men det er viktig å fokusere på de positive tingene i livet! Har det tross alt veldig bra på alle andre områder :)

Dessuten blir man vel litt "herda" etter alle forsøkene ;)

Har ingen planer om å gi meg med det første og barn blir det til slutt, enten på den ene aller andre måten!

Skrevet

Min søster lyktes på 8 forsøk i DK - mannen dårlig sæd, henne en eggstokk som fungerte halvt. Men det gikk til slutt :-) Sønnen hennes er nå 10 år. Skal i gang med frys nå så får vi se hva som skjer her og... har på følelsen det blir en gutt til på oss men vet ikke helt hvor lang tid det vil ta da....men jeg skal love dere at når dere endelig får barnet dere har slitt sånn for og lengtet sånn etter så setter dere så ekstra stor pris på det, så sånn sett så er man kanskje "heldig" som må gjennom en sånn prosess først - en får så respekt for livets mirakel for å si det sånn. Lykke til!

Skrevet

Ja, når det først blir barn er det i hvertfall etterlengtet :)

Lykke til til deg også, håper Edvart får en søster eller bror snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...