konemor med gutt+spire:) Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 skal hente på lindex nå i morgen, men er det flere sånne pakker å få??
Madde/sommergutt:) Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 de har gratis babypakker på apotekene. Så får man gratis bleiebøtter på reflex-butikkene:)
konemor med gutt+spire:) Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2008 melde deg inn i Libero klubben er det kun de to man kan hente ut? har hørt det er så mange noen med bøker også?
Madde/sommergutt:) Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Det vil jeg tro er om du melder deg inn i ulike bok-klubber for å få gratise velkomstpakker..
Mamman til kasper og Elise Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Meld deg inn på apotekets hjemmeside så får du pakke med leke, bok ,bleier ,våtservietter m.m
Gjest stockholms tjej Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 når får man gratis bleie bøtter på reflex? er det bare og gå og hente en eller må man melde seg på noe?
konemor med gutt+spire:) Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. mai 2008 jeg holdt på å kjøpe den jeg men da sa dama som jobba der at om jeg kom igjenn når jeg var mer enn 6mnd på vei fikk jeg den gratis. tror det bare er å hente den men du kan jo høre med de
Madde/sommergutt:) Skrevet 20. mai 2008 #9 Skrevet 20. mai 2008 fra du er 28 uker på vei, til 3 mnd etter at babyen er født.. jeg hadde bare med meg et skjema som jeg hadde fylt ut på nettet og printet ut.. husker ikke addressen til den siden dessverre... men sikker noen andre som har den.. du kan jo evt høre om de har noen skjema liggende i butikkene som du han fylle ut..
konemor med gutt+spire:) Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 20. mai 2008 er 15uker til termin, kan jeg hente babypakkene på spoteket og lindex i dag?
lykketreff:-) Skrevet 20. mai 2008 #11 Skrevet 20. mai 2008 På apoteket må du være 6 mnd på vei, uvisst av hvilken grunn :-S Jeg har meldt meg inn i Libero-klubben, men ikke hørt noe om noen pakke fra Lindex... Hvordan fikk du info?
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #12 Skrevet 20. mai 2008 Hvis du har 15 uker igjen, så må du vente til du har under 12 uker igjen.... Det må jeg ihvertfall! Printet ut på nettet en sånn hentelapp, det er den du kan hente hos lindex eller apoteket, og får ikke hentet føre jeg passerer mindre enn 12 uker....
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #13 Skrevet 20. mai 2008 Leste inne på liberoklubbens side og der står det at man ikke får hentet den pakken før det er 2 mnd. igjen til termin. Da får man tilsendt en lapp i posten som gir klarsignal for at du kan hente pakken på Lindex. 6 mnd. etter fødselen får man igjen en sånn lapp som gir klarsignal på at man kan hente en up-and-go pakke på Lindex
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #14 Skrevet 20. mai 2008 Libero pakka er ikke den samme som apotekets, så jeg har kanskje blandet litt når jeg skrev lindex ista.. Men apotekets pakke kan man hente så fort man er over de 12 ukene igjen, og er som thecrow...... skriver, liberopakka får du en lapp i posten når den er klar til å hentes... Ja jeg er litt dårlig til å skrive og forklare her hehehe
konemor med gutt+spire:) Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #15 Skrevet 20. mai 2008 jeg er litt skuffa jeg nå fikk libero up an go i pakka mi jeg...hva i alle dager skal jeg med det? og smekker som fanger opp maten som faller ned og en sånn regn frakk ting som man skal male i eler noe.... trodde jeg skulle få små bleier jeg kunne bruke rett etter fødselen og ting tilegnet alder på barnet. er jo det de annonserer med. venninda mi fikk vertfall masse ho får bruk for rett etter fødselen. de små bleiene osv. vet det er forskjell på pakkene at innholdet kan variere men up and go liksom???? apoteket sin pakka var heller ikke mye bedre,men fikk mini bleiene da...... skuffa nå ja. sikkert bare hormoner men lika vel
lykketreff:-) Skrevet 20. mai 2008 #16 Skrevet 20. mai 2008 For å få apotekets pakke: www.babypakke.no
junijente fikk julijente Skrevet 20. mai 2008 #17 Skrevet 20. mai 2008 Om dere går på www.gjerrigknark.com og videre på "ting" og så "produkter til barn og baby" ligger det info om masse ting man kan få gratis fra forskjellige steder. Er kanskje ikke alt som er like aktuelt, men her har de i alle fall samlet babypakker fra mange forskjellige steder, kan være verdt en titt. De har alle mulige slags andre ting der også, for de som vil ha div vareprøver o.l.
snart mor til 3 Skrevet 28. mai 2008 #18 Skrevet 28. mai 2008 up and go pakken er en helt annen pakke en babypakken.. det er meningen at du nå skal få babypakken for så å kunne hente up-and-go-pakken senere når ungen blir større.. gå bare tilbake og hør om de ikke har babypakken
HegeAE Skrevet 28. mai 2008 #19 Skrevet 28. mai 2008 eg skal i vertfall hente bleiebøtte på Reflex ja..... Kjem vel til å kjøpe vogn der og.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå