Gå til innhold

Skuffa!

Lotta med novembergutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har, som sikkert mange andre her inne, lurt veldig på dette om når magen skal komme til syne. Og jeg har nok kanskje vært litt optimistisk, for jeg har sett for meg at magen min vil komme raskt, siden jeg har kiloene såpass jevnt fordelt over kroppen.

Men neida, nå er jeg i uke 16, og fortsatt ingen tegn til mage. Men i dag da jeg stod i dusjen og kjente på den, så kjente jeg veldig tydelig hele livmoren. Den har blitt stor allerede, og går helt opp til navlen. Og når jeg løftet opp og strammet magen så fikk jeg jo ordentlig babykul. Det var veldig morsomt å se der og da, men etterpå så ble jeg så trist da jeg skjønte at hadde det ikke vært for kiloene så hadde jeg faktisk hatt en fin mage allerede nå ....

Håper den vokser litt mer utover snart ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!!

Ikke fortvil, magen kommer. Hos meg syntes ikke magen før jeg var ca 24 uker på vei... Var temmelig deppa over dette selv, da jeg helst ville vise hele verden at nå var det min tur til å være gravid:>!! Nå er jeg i uke 30+3 og magen synes godt, men nå begynner den å være i veien og større skal den jo bli. Blir sikkert temmelig lei av den før 40 uker er nådd tenker jeg, hehe:>

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...