Engel, skatt og lite frø. Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Hei snupp! Jeg har fått EL i dag, jeg... (du fikk opp 29mai-5juni) Men du har spådd junibaby tidligere.... Tror du vi kan stole på det? Ser du kjønn?
Kristine_88 Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 næææ...har dere stått på da eller? hehe... jeg trur du kan bli gravid nå altså....når har du ikm da??
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2008 He he...-skal i allefall stå på i dagene fremover:) Har monitor som vsr liten-mellom og stor sjangs. I dag er den på mellom. Men kjenner det godt i magen i dag.... Jeg er nå på dag 14(fra første dag i siste TR)...-så ikm i uke 23? Stemmer ikke det?
Kristine_88 Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 var det jeg fikk inn da... er vel best å stå på i dag og fremmer over ja,,.trur du har størst sjangs i dag og i morgen altså.. men bare fortsett i fler dager fremover for det hehe... er greit å være på den sikre siden...hehe... dette blir spennende hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå