Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unn=Universitetssykehuset i Nord-Norge(Tromsø).

Lykke til Catine,spennende med langtidsoddling.

På den måten vet man jo at det egget man setter inn har fortsatt

å dele seg som det skal,når man setter inn et egg som er "bare" 4 delt har man jo ingen garantier...Det kan jo slutte å utvikle seg samme dag det...

Hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen,

Jeg skal til uttak på tirsdag, og forhåpentlig innsetting torsdag eller fredag. Er veldig spent, men har nok ikke klart å ta dette helt inn over meg. På tirsdag er det bare to uker siden vi var til første IVF-samtale så dette har nesten gått litt i overkant fort!

Er uansett utfall veldig glad for at vi er i gang med prosessen, og håper at jeg klarer å forholde meg like nøkternt de neste par ukene...

Skrevet

hvordan går det med dere?

noen som har hatt uttak idag?

hvordan gikk det? hvor mange egg?

Selv skal jeg vi uttak på torsdag.

gleder meg!

Skrevet

da har jeg tatt ut egg i dag, 13 stk. jammen ikke verst. er spent på hvor mange som er befruktet når de ringer i morgen.

Skrevet

Jeg skal på uttak i morgen, og er kjempespent

Det blir morsomt å følge hverandre :-)

Lene70: 13 egg, det er jo kjempebra. Regner med at det finnes både en elle to små håp der ja :-)

Håper mange befrukter seg, og deler seg fint til i morgen!!

Skrevet

Jeg har tatt ut 12 egg,lurer på om det kanskje var flere men det var 12 av de som de skulle bruke....var litt i koma når jeg lå der så husker ikke stort,var mest opptatt av å ikke besvime.

Mulig det blir utsatt innsetting pga overstimulering:(men veldig spent på resultatet i morgen

Skrevet

hei igjen alle sammen.

Ser noen har vært å sanket egg som det suser.. håper det ser like bra ut fremover med storfangsten.

Jeg har vært på UL i dag og skal ha uttak på torsdag, men er ikke helt optimist denne gang heller, da gyn, "bare" fant 3 store eggposer på UL + mange små, men de er alt for små i forhold til de store. men men, får se på torsdag.

lykke til med uttak i morgen dere som skal det;-)

mvh

Skrevet

Ser det er flere som har hatt gode egginnhøstinger her :-)

Fikk ut 15 egg som ser bra ut, og fordi jeg fikk så mange på kort regime vil legen behandle noen med "vanlig" IVF og gjøre mikroinseminasjon på noen. Er veldig spent - håper noen av dem er befruktet når jeg snakker med klinikken i morgen!

Krysser fingrene for dere andre også :-)

Skrevet

Gratulerer med flotte uttak dere som har vært i ilden :o).

Jeg har akkurat satt el-sprøyta,så nå kan torsdag bare komme.

Gleder meg ! Uttaket synes jeg er greit,det værste synes jeg er det døgnet du venter på å høre om befruktningen,for så å vente enda et døgn på innsetting.Disse 2 døgnene har man så liten inflytelse på,

så det synes jeg faktisk er helt pyton :o).

Lykke til i morgen dere som skal til pers !

Klem fra

Skrevet

Da har jeg akkurat klart å karre meg opp fra sengen etter uttaket. Det var fryktelig vondt denne gangen. Jeg sa før han i det hele tatt hadde fått ut noen egg, at dette gidder jeg ikke ;-)

Dessuten var det ganske nervepirrende. Fordi etter han fikk ut det første egget brukte han år og dag (Det føltes sånn) til å få ut fler. Bioingeniøren så på oss begge og sa "det er bare ett".

Men, så løsnet det litt, og vi fikk ut 8 egg. Hadde kort regime og har tatt for liten dose nå i starten, så legen var veldig glad for at jeg fikk ut så mange egg som 8.

Nå skal jeg prøve å slappe av, så lenge det går. Vente på telefonen i morgen, og håperhåperhåper at eggene har blitt befruktet. Det er jo rene torturen å vente. Enig med deg der vilsågjerne, det er helt pyton å vente.

Ser frem til å høre fra dere andre også :-)

Skrevet

Da har jeg fått telefon fra klinikken: 9 av 15 egg befruktet og innsetting fredag ettermiddag.

Dette var en lettelse - håper det går bra videre også!

Skrevet

Det var gode nyheter Krusemynte :-)

Der er det nok flere gullegg tenker jeg!!

Men, jeg skal også sette inn på fredag, men får ikke vite om befuktning før i morgen, da jeg hadde uttak i dag.

Er det langtidsdyrkning?

Skrevet

var bare 3 av 12 befruktet men håper det er tre gullegg...håperr at alle gode ting er tre...

Skrevet

Hei Maddiken,

jeg er hoppende glad for at dette har gått så fint hittil. Nå håper jeg bare at delingen går fint og at så mange som mulig er av god kvalitet til frysing.

Det er ikke langtidsdyrking, nei. Vet ikke hva det er? Men har fulgt helt ordinært opplegg. Eller, jeg har fått behandling i naturlig syklus, så jeg gikk rett på sprøytene og slapp alle bivirkningene som sprayingen fører med seg. Skjønner at jeg har sluppet meng plager...

Tvi tvi med telefon i morgen!

Skrevet

de ringte fra aleris i dag, å av 13 egg er 13 befruktet. det blir innsett i morgen.. endelig

Skrevet

Utsatt hos meg,har blitt overstimulert og innsetting i august/september forhåpentligvis. Så da melder jeg meg ut:((((

Lykke til til alle sammen og håper det går veien for dere...

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...