tubaluba Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Hei.. endelig noen som ligger likt som meg... har ventet på det, men ville liksom ikke begynne.. Ja, tar gjerne følge jeg.. skal på U.L 6 juni. holder til hos Hausken , dere da? andre og som vil være med?? mvh
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Hei . Åh nå har jeg sett lenge etter denne tråden... Jeg også har UL6juni og forhåpentligvis uttak og innsetting uke 24... Johoo nå begynner det å nærme seg da dere...;-D
catine Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Hei! Jeg holdt egentlig til i uke 23, men fikk ikke blødning før jeg skulle begynne på sprøytene så da blir nok forsøket utsatt til uke 24 (vis blødningen kommer innen tirsdag da...) Vi holder til i haugesund, på sykehuset. Søskenforsøk:)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Jeg har også ul den 6 juni, og uttak i uke 24 hos Hausken )
lene70 Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. mai 2008 jeg skal inn til ul den 4 juni, er så spent. vi holder til på aleris. har dere andre her noen bivirkninger på sprayen?
catine Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 angående bivirkninger så har jeg en del utslett i ansiktet og på halsen (ligner på kviser) Er skikkelig rødflammete. Jeg merker også at jeg blir litt fortere irritabel og at tålmodigheten ikke er den lengste.. , men jeg husker at jeg var verre i forrige prosess. (dette er søskenforsøk)
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 Angående bivirkninger så har jeg hetetokter par timer etter spray og spesielt på kveldene.Jeg også har fått sånne røde utslett som ser ut som kviser,trodde det var kviser men det er ikke noe i de, også reagerte jeg sånn for jeg har aldri hatt sånne byller på halsen,så da er det nok fra medisinene. Ellers så er alt veldig greit.
endelig bolle i ovnen Skrevet 23. mai 2008 #9 Skrevet 23. mai 2008 hei slenger meg med her jeg også skal ha ultralyd og blodprøve 4. juni...mer vet jeg ikke ennå. Noen som vet når evt uttak er da? oppe i midt hode tipper jeg at kanskje det kan bli 6.juni ?
Håper_78 Skrevet 23. mai 2008 #10 Skrevet 23. mai 2008 Hei Hører hjemme her jeg også. ;-) Skal på UL 5. juni, og håper på uttak og innsetting uken etter. Holder til i Porsgrunn. Har ingen store bivirkninger av sprayen, annet enn at jeg er litt trøttere og mer sliten enn ellers. ;-)
Søskenhåp adopterer Skrevet 23. mai 2008 #11 Skrevet 23. mai 2008 Andre søskenforsøk - denne gangen frys, håper på innsett 2 el. 3 juni.
Anne på landet Skrevet 27. mai 2008 #13 Skrevet 27. mai 2008 Heisann Jeg hører også til i uke 24. Tiden nærmer seg, for oss også. Deilig å være igang igjen.
lene70 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 2. juni 2008 hvordan går det med dere uke 24 jenter, jeg skal inn til ultralyd den 6 håper det blir uttak neste mandag. er så spent.
hannetroll Skrevet 2. juni 2008 #15 Skrevet 2. juni 2008 Hei, Jeg hører også til i uke 24. UL på 4. juni og trolig uttak og innsett helt i sluttten av uke 24. Spennende!
Anne på landet Skrevet 2. juni 2008 #16 Skrevet 2. juni 2008 Jeg skal på ul på fredag. Blir spennende dette her. i neste uke skjer det, og jeg synes tiden flyr. de to påfølgende ukene går nok ikke like raskt. men nervepirrende blir det:-) Kjekt å høre om andre som er i samme løype.
tubaluba Skrevet 2. juni 2008 #17 Skrevet 2. juni 2008 hei hei.. måtte vente på TR jeg, så jeg ble 4 dager forsinket.. typisk. men men blir ul den 10 juni isteden for 6, kan vell kanskje bli uke 25 på meg da. Men er godt igang med sprøytene og begynner å kjenne at spenningen kommer mer og mer.. mvh
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 2. juni 2008 #18 Skrevet 2. juni 2008 Ultralyd på fredag her også ) Spennede!
Jane_septembergutt Skrevet 3. juni 2008 #19 Skrevet 3. juni 2008 Vet ikke helt om det blir uke 24 eller 25 på meg ennå. Skal på UL mandag 9. og så blir det innsetting etter det, spørs åssen det ser ut på UL. Mitt første fryseforsøk i Porsgrunn. Har en gutt på snart 3 fra før.
lene70 Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #20 Skrevet 3. juni 2008 hei igjen. nå nærmer det seg. hvis noen vil har jeg msn, den er [email protected]
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 6. juni 2008 #21 Skrevet 6. juni 2008 hallo..hvordan går det med oss her inne???? Har vært på sjekk i dag og eggposene var blitt store og fine så skal ta de ut på mandag...
catine Skrevet 6. juni 2008 #22 Skrevet 6. juni 2008 Jeg har vært på UL idag. Eggposene var ikke så store enda så jeg skal på ny UL på mandag og satser på uttak på torsdagen. De snakkes om at dersom de tar ut på torsdagen eller fredagen så er det ikke sikkert at det blir innsetting før etter neste helg! De sa at det kunne bli innsetting 3-5 dager etter uttak. Synes 5 dager hørtes utrolig lenge ut! Kan det være så bra? Eggene vil jo modnes veeeeldig på den tiden.......
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 6. juni 2008 #23 Skrevet 6. juni 2008 Jeg har også vært på ul i dag, og uttak blir på torsdag og innsetting på lørdag. Hvor holder du til Catine siden de driver langtidsoddling? Etter 5 dager er det vel blatocyst du får innsatt. Vet UNN driver med det da,og det er vel mange som har lyktes med det også har jeg forstått..
catine Skrevet 6. juni 2008 #24 Skrevet 6. juni 2008 holder til i haugesund, på sykehuset. Hva(hvor) er UNN? jeg håpet på innsetting lørdagen jeg også (for det hadde jeg på 2. forsøket mitt).., men det virket ikke sånn denne gangen..
lene70 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #25 Skrevet 8. juni 2008 hei igjen. da blir det uttak på tirsdag, legen kunne se 15 egg på ul,så spent på å seog håper at alt klaffer første gang. skal sette eggløsningssprøyte i kveld. så morgen dagen blir helt medisinfri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå