Gå til innhold

noen som har hatt 3 eller 4 keisersnitt her . ønsker å høre historiene om det!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!!

Hadde og 2 akutte keisersnitt, og på 3 ville jeg ha!

Jeg skal nå ha nr 5, å det blir det 5 ks!

Det er ikke anbefalt mere enn tre, dette er forde livmoren blir tynnslitt hos de fleste under opperasjonene!

Jeg er i følge legene veldig heldig, da jeg tok ks sist, var livmoren like hel, som om det var 1 gang! (som regel er de tynslitte og gjennomsiktige)

Jeg fikk da beskjed om at jeg i allefall kunne få 2 til med keisersnitt!! ;)

Etter 3 ks, burde man sette seg opp på å bli sterelisert samtidig, men med forbehold, kan kroppen få flere, så gjør man det ikke!

Jeg har de to siste gangene tatt med forbehold, og skal gjøre det denne gangen og!

Jeg angrer skikkelig på at jeg ikke prøvde å føde med nr 3, etter det, får du ikke prøve å føde normalt! Skulle gjerne gjort det om, men forsent nå, så ha det i bakhodet når du bestemmer deg for hva du vil!

men du ,var ikke du redd for at du skal ha inngrep engang til . Gruet ikke deg i det heletatt. Hvordan er det hvis man er overvektig? jeg har blitt 30 kg mer etter og ha fått store barn ,mine var 5 kg hver av dem ,så er så redd for og få en til siden jeg får store barn

Tror ikke størrelsen vil ha noe å si, da hadde de nok sagt det etter ditt forige svangerskap!

Med så store barn, er det vel sansynlig at det blir ks igjenn! Men du trenger ikke bekymre deg, du får nok beskjed om du ikke burde få flere!

Lykke til!

Annonse

ok, tusen takk for de opplysningene du har gitt meg, jeg er veldig takknemelig og er ikke redd mer, skal planlegge graviditeten til høst så håper på og komme meg ned i vekten til det. men du ,kan man få gratis plastisk kirurgi for magen?? hørte bare av en vennine at jeg kan søke om det derfor spør jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...