Gjest Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Jeg fikk satt inn 2 egg ved innsetting 2 mai. Er innkalt til UL 4 juni. Ut ifra en terminkalkulator jeg regnet på, skal hjertet begynne å slå 25 el 26 mai. Kan de da finne ut om det blir ett eller to barn ved første UL?
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Ja:-) Da jeg var på UL i uke 6 visste sykehuset at jeg hadde satt inn 2 egg. Og de trodde jeg ble skuffet da det bare var en der, hehe:-)
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Vel, skuffet blir man vel ikke, for når man trenger hjelp til å få barn som vi gjør når vi må ta IVF, så er vi vel glad for det vi får. Men jeg er jo selvfølgelig spent da... Mest spent er jeg jo på om det er liv der.... På en måte kunne det vært greit å få 2 med det samme, for jeg begynner å bli såpass gammel at det blir tungt å få søsken - i alle fall hvis det skal ta like lang tid som jeg har brukt nå...
Ny bebis? Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Det er derfor men får UL i ca uke 7 når man har assistert befruktning. De vil se om alt er ok, og hvor mange egg som har festet seg. Lykke til og tvi tvi :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå