Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha et ekspriment om jeg kan kalle det det...

jeg jeg kanskje hver dag eller annen hver dag tar for meg en person her inne over msn :) og gir litt reading og veileder til et evt. bedre liv...

Jeg har englekort som kan brukes til go veiledning :) Ellers opplever jeg meg som en go veileder selv...

dette koster ikke penger om noen trur det :) jeg trenger prøve kaniner, og føler dette er et steg videre for selvutviklingen min :)

Hvis dere er intressert så send meg en mail...

tar i første om gang ti stk... så får vi se hvordan dette går.. :)

mailen min er : [email protected]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere lurer på noe er det bare å spørre :)

Skrevet

kan du sei litt meir ka det går ut på???høyrtest spennande ut

Skrevet

Det skal jeg gjøre.. :):)

det går ut på at jeg forteller det jeg får inn om livene deres...gir dere litt veiledning med og uten englekort hvis det trengs...

og dere kan spørre om ting dere lurer på... grunnen til at jeg skriver msn er at jeg trur det blir lettere der fordi da får man tilbakemeldinger med en gang..så blir det ikke så mye frem og tilbake som her inne, hvis du skjønner??

jeg har også begynt å skjønne atr jeg kan kommunisere med døde... så kanskje dere får en overraskelse på det også ??

Klart det er spennende ;);)

Skrevet

så kan vi avtale en tid over mail da vettu hva som er best... grunnen til at jeg skriver mail også er at da kan jeg f¨å et litt bedre oversikt der og vi kan veksle msn adresse der..så det blir litt mer privat...

Skrevet

har lagt deg til msn.....

Skrevet

ja...dere som legger mg til blokkerer jeg til jeg har avtale med dere :) :)

Skrevet

Jeg har oxo lagt deg til MSN...:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...