Gå til innhold

Hvitt og grått bad, hvilken farger på handklærne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Eg liker kvite mjuke store håndklær, så det har eg på mitt kvite og grå-sorte bad. Farga håndklær blir så stygge i vask. Nå er ikkje eg den som liker så alt for mykje farger og styr heller da, og har fått overdose turkis/lime/rosa som er i alle heimar for tida.

Annonse

Jeg har oransj og grønt på badet. Ikke lime-grønt, men litt mørkere. Overtalte svigermor til å kjøre på med rødt, og det ble veldig stilig! Vi har hvitt og grått bad begge to.

Du kan trygt velge litt farger siden badet er så nøytralt.

Jeg har hvitt og oransje(!!!!) bad, men har valgt håndklær av praktiske årsaker i stedet for estetiske.

Så her i huset har alle håndklær med navn, mine er mørk rosa, veslas er lys rosa, gubben har sort og brutters har grønne. Navnene er brodert inn i matchende farger.

Gjester får bruke hhv badelaken jeg har liggende for ferier og slikt eller mindre håndklær i helt nøytrale farger (stort sett offwhite)

Det var ooo lykke den dagen jeg bytta ut alle håndklærne med sånne med navn. Da kan alle vaske sine egne, det var ikke lenger mitt problem:p Hihi...

Helst en farge som ikke gjør d så trist ;) Selv er jeg veldig lei av turkis og lime (tross badet mitt har turkist enda, føler d har gått ut på dato for lengst) Ville brukt lys rosa... er veldig lei knall-farger generelt;) Skulle jeg valgt en knallfarge, måtte det vært grønn (men IKKE lime), eller rødt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...