Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Trude er som bekjent lagt inn og vil få keisersnitt i løpet av dagen eller senest i morgen. Babyene har det som plommen i egget men for mor er det best om de kommer snart. Og da kroppen ellers ikke ser ut til å være klar til å føde på naturlig vis så blir det keisersnitt. Kryss fingrene for at alt går fint! Oppdaterer når jeg vet mer!
2x babyline 21.05.08 Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Lykke til fra meg også! Det høres ut som mer enn god nok grunn til å snike i køen!
Fanny08 Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Ååå så spennende! Blir nok deilig for mor å få dem ut nå, har jo vært en del plager i det siste. Jeg krysser alle fingre og tær!
phantomet Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Selv om jeg er helt imot sniking altså, ser jeg at det finnes noen gode grunner for dette...*smiler* Ønsker Trude lykke til, og gleder meg til å lese om hvordan det føles å endelig møte de to små.
Thea-81 Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Lykke-lykke til, Trude - gled deg til en herrrlig tilværelse
bøllefrøene Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 masse lykke til.. nå kan du gleder deg.. tenker på deg. tenk snart sitter du der med en prins og en prinsesse. håper jeg få se de på et treff en dag. masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå