Gå til innhold

Termin i dag- og alle kjerringråd er prøvd-noen flere?

Anbefalte innlegg

Ja, jeg har termin i dag og har over en periode nå forsøkt meg på mange kjerringråd. I går kveld ble det litt kos i sengehalmen også, men ser ikke ut til at det hadde noen innvirkning på å få fødselen i gang.

Kanel er spist, trapper er gått og vinduer er vasket. Så da får jeg bare fortsette å tvinne tommeltotter og vente på den lille gutten min.

:)

Fortsetter under...

Fikk beskjed om at det aller viktigste er å slappe av og ikke drive med fysisk anstrengelse for om det starter trenger du de kreftene du har...

Tuppa mi kom forøvrig ikke før jeg slappa av og bare stoppa med alt..

Noen ganger kan en stresse seg til at det tar lengre tid faktisk...

Kan vel ikke akkurat si at jeg har stresset så mye, selv om det kanskje hørtes sånn ut. Tro meg, jeg hviler myyyye på sofaen, og får helt klart med meg altfor mange dårlige såper på tv.

Men, jeg kunne kanskje roet ned stresset rundt det å tenke på "når skal jeg føde da"...for det tenker jeg på hele tiden. Men det er lettere sagt enn gjort å ikke tenke på det...

He he... Høres ut som meg. Har termin om 6 dager og begynner å bli klar for å treffe dette underet som er i magen. Men kanel, sex, vindusvask og fullmåne hjelper vel ikk:(

Får vel gjøre nytt forsøk til kvelden..

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...