Mamma til 2 godklomper Skrevet 28. mai 2008 #51 Del Skrevet 28. mai 2008 Bemy har termin ***1 januar*** ¤ CARMEN: Jeg er 31 og min mann 33. Bor i Vestfold. vårt tredje barn. ¤ Mamma t 2 gutter --<--@: Jeg er snart 25 og min mann snart 31. Bor i Ullensaker. Mitt tredje barn. ¤ ;)Renate&Gabriel;): Jeg er 21 og min mann 26. Har en liten gutt fra før. ¤ Lucy T: Jeg er 23 og min mann 29. Dette blir vårt første gull. ¤ Lillemeg86: Jeg er 21 og han er 23. Bor i Trondheim. ***2 januar*** ¤ MAJAMOR: Jeg er 32. Bor i Nedre Eiker. Dette blir vårt første barn. ¤ Termin 02.01.09. Jeg er 23 og min mann 30. Bor i Bergen. Vår første ¤ marikk: Jeg er 31. Bor i Bergen. Er gravid med nr to. ¤ AMS33: Dette blir barn nummer tre. ***3 januar*** ¤ ADA: Jeg er 28. Bor i Trøndelag. Dette blir vårt 3.barn. ¤ venter neste års nyttårsbarn: Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Tromsø. Venter nr. 2. ¤ GN: To barn fra før. * theresemor: jeg er 30, han er 27. Vår første! ***4. januar*** ¤ hemmeliggravid: Er snart 22 år. ***5. januar*** ¤ Live og Emma m /spire i magen: Jeg er snart 24, han er 26. Bor i Stavanger. Venter nå nr 2. ¤ Mo9ka =) Jeg er 22 og min mann 25. Bor i Trondheim. Venter vårt første barn. ¤ Dobernut: Jeg er 25. Bor i Lillesand. 2 barn fra før. ¤ _SJ_ : 20 år gammel. venter nr 2. ¤ Bøllefrø: Vi venter nå vår første ¤ Siljem/to prinsesser+spire: Blir 28, sambo er 27. Bor i Stavanger. Gravid med nr 3. ¤ Cecy: Jeg er 25, sambo 26. Ingen barn fra før. ¤ gravid med nr. 2: Jeg er 29, sambo 29. Bor i Kristiansand. Gutt 2,5 fra før ***6. januar*** ¤ MARI: Jeg er 24. Bor i Østfold. Vårt første barn. ¤ Kathrine: Begge er 22. Første barn. ***7. januar*** ¤ mormonne:(Monica): Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Akershus. Venter nr. 2. ¤ lykkelig***:Jeg er 29 år. Bor på Rælingen ved Lillestrøm. Gravid for første gang. ¤ twinmother: Jeg er 23. Bor i Skien. Dette er nr 3. ¤ Agmsy Gravid første gang ***8. januar*** ***9. januar*** ¤ Missy: Dette blir nr. 2. ***10. januar*** ¤ Tvi Tvi : Bor i Østfold. Første barn. ¤ lykkefrø: Jeg er 33 og min mann 27. Bor i Ullensaker. Venter nr. 3, to barn fra tidligere forhold. ¤ lene p: Bor på Ringerike. Våres første. ¤ Gitte: Min første ***11. januar*** ¤ henny72: Er 36 år og singel. Bor i Trondheim. Ble gravid etter inseminasjon på Stork. ¤ Klar som et egg: Dette er første barnet vårt. ¤ Guro: Jeg er 22 . Bor i Arendal. Venter mitt andre barn. ***12. januar*** ¤ Elisa: Jeg er 30. Bor i Krokstadelva ved Drammen. Har jente på 7 fra før. ¤ lillespire: Jeg er snart 28, gift har to barn. ¤ Gull i magen: Bor i Lofoten. Har ei jente på 5 år fra før. ***13. januar*** ***14. januar*** ¤ Minimay: Jeg er 20, sambo er 28. Bor i sør-trøndelag. Har en jente på 5 år. ***15. januar*** ¤ Trinityy: Jeg er 25, sambo 31. Bor i Steinkjer. Venter nr. 1 ¤ Moniken: Jeg er 29. Har et barn fra før. ¤ Snøjenta: Jeg er 20. Bor i Longyearbyen. Gravid med den første. ¤ Isi*: Jeg er 21 og min kjære 22. Bor i Bergen. ¤ Aggie Bird: Jeg er 26, sambo 24. Bor i Oslo. Gravid med den første. ***16. januar*** ¤ iragelol: Jeg er 29, han 30. Bor i London. Gravid med den første. ¤ tingeling87: Jeg blir 21 i juni og samboer blir 22 i mai. Bor i Gjøvik. Gravid med første. ¤ Mimi82 *spire i magen* : Jeg er snart 26 og sambo 29. Bor i Trondheim. Gravid med vår første. ***17. januar*** ¤ Golle: Ingen barn fra før av. ¤ Svanemamma med baby i magen: Dette blir vårt tredje barn. ¤ mummitroll m/liten + spire: dette blir vårt andre barn. ¤ Hurra-meg-rundt-m/gull-i-magen: Jeg er 26 og sambo 23. Har en liten frøken fra før. ¤DOLCE & GABBANA-the one: Jeg er 38, sambo 31. Bor i Oslo. Har en sønn fra før. ***18. januar*** ¤ Lene86: Dette blir vårt første barn ¤ En av hver + en i magen; En gutt som blir 4 og en jente som blir 2 når nurket kommer. ***19. januar*** ¤ Eli:): Bor i Oslo. Dette blir vårt første barn. ***20. januar*** ¤ Trilletralle venter lykketroll: 2. barn ¤ Frøken lykkelig fra oslo området, vår første ***21. januar*** ¤ jusstudent*liten spire vokser: Er 22 år, bor på Sagene ¤ prins06+spire: Jeg er 24 og bor i Østfold. Vi har en liten prins fra før. ***22. januar*** ***23. januar*** ¤ Mamma til godklomp. Er 32 år og bur på Island.Har ein gut frå før som er 18 mnd. ***24. januar*** ¤ Gutt&spire: Vi er et ungt par som har en gutt fra før. *jan09spire* første barn!=) ¤Hestejenta78: venter nr 3, 2 gutter fra før ***25. januar*** ¤ Marte, tulla og spira: Jeg er 26 og gift. Bor på Hadeland. Har ei tulle fra før. Caroline, 22år. ingen barn fra før ***26. januar*** ***27. januar*** AM37 Gravid for første gang! :-) ***28. januar*** ***29. januar*** ¤ Becca m/lite frø: Jeg er 24 og sambo 35. Bor i Bergen. Dette blir vår første. Hestejente78 er 28 år, bor på Hadeland og venter barn nr 3. ***30. januar*** ¤ Snøstjerne: 29 år og samboer, bor i Oslo. Vi venter vårt første barn:)) ***31. januar*** Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137786281-ny-forenklet-terminliste/page/3/#findComment-137861038 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bemy Skrevet 28. mai 2008 #52 Del Skrevet 28. mai 2008 ***25. januar*** ¤ Marte, tulla og spira: Jeg er 26 og gift. Bor på Hadeland. Har ei tulle fra før. ***26. januar*** ***27. januar*** ***28. januar*** ***29. januar*** ¤ Becca m/lite frø: Jeg er 24 og sambo 35. Bor i Bergen. Dette blir vår første. Bemy: Jeg er 28 år, bor på Hadeland, venter nr 3. ***30. januar*** ***31. januar*** Hurra-meg-rundt-m/gull-i-magen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137786281-ny-forenklet-terminliste/page/3/#findComment-137862135 Del på andre sider Flere delingsvalg…
BigDogMamma69 Skrevet 28. mai 2008 #53 Del Skrevet 28. mai 2008 ***1 januar*** ¤ Bemy har termin ***1 januar*** ¤ CARMEN: Jeg er 31 og min mann 33. Bor i Vestfold. Vårt tredje barn. ¤ Mamma t 2 gutter --<--@: Jeg er snart 25 og min mann snart 31. Bor i Ullensaker. Mitt tredje barn. ¤ ;)Renate&Gabriel;): Jeg er 21 og min mann 26. Har en liten gutt fra før. ¤ Lucy T: Jeg er 23 og min mann 29. Dette blir vårt første gull. ¤ Lillemeg86: Jeg er 21 og han er 23. Bor i Trondheim. ***2 januar*** ¤ MAJAMOR: Jeg er 32. Bor i Nedre Eiker. Dette blir vårt første barn. ¤ Termin 02.01.09. Jeg er 23 og min mann 30. Bor i Bergen. Vår første. ¤ marikk: Jeg er 31. Bor i Bergen. Er gravid med nr to. ¤ AMS33: Dette blir barn nummer tre. ***3 januar*** ¤ ADA: Jeg er 28. Bor i Trøndelag. Dette blir vårt 3. barn. ¤ venter neste års nyttårsbarn: Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Tromsø. Venter nr. 2. ¤ GN: To barn fra før. * theresemor: jeg er 30, han er 27. Vår første! ***4. januar*** ¤ hemmeliggravid: Er snart 22 år. ***5. januar*** ¤ Live og Emma m /spire i magen: Jeg er snart 24, han er 26. Bor i Stavanger. Venter nå nr 2. ¤ Mo9ka =) Jeg er 22 og min mann 25. Bor i Trondheim. Venter vårt første barn. ¤ Dobernut: Jeg er 25. Bor i Lillesand. 2 barn fra før. ¤ _SJ_ : 20 år gammel. Venter nr 2. ¤ Bøllefrø: Vi venter nå vår første. ¤ Siljem/to prinsesser+spire: Blir 28, sambo er 27. Bor i Stavanger. Gravid med nr 3. ¤ Cecy: Jeg er 25, sambo 26. Ingen barn fra før. ¤ gravid med nr. 2: Jeg er 29, sambo 29. Bor i Kristiansand. Gutt 2,5 fra før. ***6. januar*** ¤ MARI: Jeg er 24. Bor i Østfold. Vårt første barn. ¤ Kathrine: Begge er 22. Første barn. ***7. januar*** ¤ mormonne:(Monica): Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Akershus. Venter nr. 2. ¤ lykkelig***:Jeg er 29 år. Bor på Rælingen ved Lillestrøm. Gravid for første gang. ¤ twinmother: Jeg er 23. Bor i Skien. Dette er nr 3. ¤ Agmsy Gravid første gang. ***8. januar*** ***9. januar*** ¤ Missy: Dette blir nr. 2. ***10. januar*** ¤ Tvi Tvi : Bor i Østfold. Første barn. ¤ lykkefrø: Jeg er 33 og min mann 27. Bor i Ullensaker. Venter nr. 3, to barn fra tidligere forhold. ¤ lene p: Bor på Ringerike. Våres første. ¤ Gitte: Min første. ***11. januar*** ¤ henny72: Er 36 år og singel. Bor i Trondheim. Ble gravid etter inseminasjon på Stork. ¤ Klar som et egg: Dette er første barnet vårt. ¤ Guro: Jeg er 22 . Bor i Arendal. Venter mitt andre barn. ***12. januar*** ¤ Elisa: Jeg er 30. Bor i Krokstadelva ved Drammen. Har jente på 7 fra før. ¤ lillespire: Jeg er snart 28, gift har to barn. ¤ Gull i magen: Bor i Lofoten. Har ei jente på 5 år fra før. ***13. januar*** ***14. januar*** ¤ Minimay: Jeg er 20, sambo er 28. Bor i sør-trøndelag. Har en jente på 5 år. ***15. januar*** ¤ Trinityy: Jeg er 25, sambo 31. Bor i Steinkjer. Venter nr. 1 ¤ Moniken: Jeg er 29. Har et barn fra før. ¤ Snøjenta: Jeg er 20. Bor i Longyearbyen. Gravid med den første. ¤ Isi*: Jeg er 21 og min kjære 22. Bor i Bergen. ¤ Aggie Bird: Jeg er 26, sambo 24. Bor i Oslo. Gravid med den første. ¤ BigDogMamma69: 39, min mann 37. Bor i Bergen. Venter nr. 3. ***16. januar*** ¤ iragelol: Jeg er 29, han 30. Bor i London. Gravid med den første. ¤ tingeling87: Jeg blir 21 i juni og samboer blir 22 i mai. Bor i Gjøvik. Gravid med første. ¤ Mimi82 *spire i magen* : Jeg er snart 26 og sambo 29. Bor i Trondheim. Gravid med vår første. ***17. januar*** ¤ Golle: Ingen barn fra før av. ¤ Svanemamma med baby i magen: Dette blir vårt tredje barn. ¤ mummitroll m/liten + spire: dette blir vårt andre barn. ¤ Hurra-meg-rundt-m/gull-i-magen: Jeg er 26 og sambo 23. Har en liten frøken fra før. ¤DOLCE & GABBANA-the one: Jeg er 38, sambo 31. Bor i Oslo. Har en sønn fra før. ***18. januar*** ¤ Lene86: Dette blir vårt første barn. ¤ En av hver + en i magen; En gutt som blir 4 og en jente som blir 2 når nurket kommer. ***19. januar*** ¤ Eli:): Bor i Oslo. Dette blir vårt første barn. ***20. januar*** ¤ Trilletralle venter lykketroll: 2. barn. ¤ Frøken lykkelig fra oslo området, vår første ***21. januar*** ¤ jusstudent*liten spire vokser: Er 22 år, bor på Sagene. ¤ prins06+spire: Jeg er 24 og bor i Østfold. Vi har en liten prins fra før. ***22. januar*** ***23. januar*** ¤ Mamma til godklomp. Er 32 år og bur på Island.Har ein gut frå før som er 18 mnd. ***24. januar*** ¤ Gutt&spire: Vi er et ungt par som har en gutt fra før. ¤ *jan09spire* første barn! =) ¤ Hestejenta78: venter nr 3, 2 gutter fra før. ***25. januar*** ¤ Marte, tulla og spira: Jeg er 26 og gift. Bor på Hadeland. Har ei tulle fra før. ¤ Caroline, 22år. Ingen barn fra før. ***26. januar*** ***27. januar*** ¤ AM37 Gravid for første gang! :-) ***28. januar*** ***29. januar*** ¤ Becca m/lite frø: Jeg er 24 og sambo 35. Bor i Bergen. Dette blir vår første. ¤ Bemy: Jeg er 28 år, bor på Hadeland, venter nr 3. ***30. januar*** ¤ Snøstjerne: 29 år og samboer, bor i Oslo. Vi venter vårt første barn ) ***31. januar*** Prøvde å gjøre listen litt mer oversiktlig Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137786281-ny-forenklet-terminliste/page/3/#findComment-137864088 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Attekattenoa Skrevet 29. mai 2008 #54 Del Skrevet 29. mai 2008 ***1 januar*** ¤ Bemy har termin ***1 januar*** ¤ CARMEN: Jeg er 31 og min mann 33. Bor i Vestfold. Vårt tredje barn. ¤ Mamma t 2 gutter --<--@: Jeg er snart 25 og min mann snart 31. Bor i Ullensaker. Mitt tredje barn. ¤ ;)Renate&Gabriel;): Jeg er 21 og min mann 26. Har en liten gutt fra før. ¤ Lucy T: Jeg er 23 og min mann 29. Dette blir vårt første gull. ¤ Lillemeg86: Jeg er 21 og han er 23. Bor i Trondheim. ***2 januar*** ¤ MAJAMOR: Jeg er 32. Bor i Nedre Eiker. Dette blir vårt første barn. ¤ Termin 02.01.09. Jeg er 23 og min mann 30. Bor i Bergen. Vår første. ¤ marikk: Jeg er 31. Bor i Bergen. Er gravid med nr to. ¤ AMS33: Dette blir barn nummer tre. ***3 januar*** ¤ ADA: Jeg er 28. Bor i Trøndelag. Dette blir vårt 3. barn. ¤ venter neste års nyttårsbarn: Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Tromsø. Venter nr. 2. ¤ GN: To barn fra før. * theresemor: jeg er 30, han er 27. Vår første! ***4. januar*** ¤ hemmeliggravid: Er snart 22 år. ***5. januar*** ¤ Live og Emma m /spire i magen: Jeg er snart 24, han er 26. Bor i Stavanger. Venter nå nr 2. ¤ Mo9ka =) Jeg er 22 og min mann 25. Bor i Trondheim. Venter vårt første barn. ¤ Dobernut: Jeg er 25. Bor i Lillesand. 2 barn fra før. ¤ _SJ_ : 20 år gammel. Venter nr 2. ¤ Bøllefrø: Vi venter nå vår første. ¤ Siljem/to prinsesser+spire: Blir 28, sambo er 27. Bor i Stavanger. Gravid med nr 3. ¤ Cecy: Jeg er 25, sambo 26. Ingen barn fra før. ¤ gravid med nr. 2: Jeg er 29, sambo 29. Bor i Kristiansand. Gutt 2,5 fra før. ***6. januar*** ¤ MARI: Jeg er 24. Bor i Østfold. Vårt første barn. ¤ Kathrine: Begge er 22. Første barn. ***7. januar*** ¤ mormonne:(Monica): Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Akershus. Venter nr. 2. ¤ lykkelig***:Jeg er 29 år. Bor på Rælingen ved Lillestrøm. Gravid for første gang. ¤ twinmother: Jeg er 23. Bor i Skien. Dette er nr 3. ¤ Agmsy Gravid første gang. ***8. januar*** ***9. januar*** ¤ Missy: Dette blir nr. 2. ***10. januar*** ¤ Tvi Tvi : Bor i Østfold. Første barn. ¤ lykkefrø: Jeg er 33 og min mann 27. Bor i Ullensaker. Venter nr. 3, to barn fra tidligere forhold. ¤ lene p: Bor på Ringerike. Våres første. ¤ Gitte: Min første. ***11. januar*** ¤ henny72: Er 36 år og singel. Bor i Trondheim. Ble gravid etter inseminasjon på Stork. ¤ Klar som et egg: Dette er første barnet vårt. ¤ Guro: Jeg er 22 . Bor i Arendal. Venter mitt andre barn. ***12. januar*** ¤ Elisa: Jeg er 30. Bor i Krokstadelva ved Drammen. Har jente på 7 fra før. ¤ lillespire: Jeg er snart 28, gift har to barn. ¤ Gull i magen: Bor i Lofoten. Har ei jente på 5 år fra før. ***13. januar*** ***14. januar*** ¤ Minimay: Jeg er 20, sambo er 28. Bor i sør-trøndelag. Har en jente på 5 år. ***15. januar*** ¤ Trinityy: Jeg er 25, sambo 31. Bor i Steinkjer. Venter nr. 1 ¤ Moniken: Jeg er 29. Har et barn fra før. ¤ Snøjenta: Jeg er 20. Bor i Longyearbyen. Gravid med den første. ¤ Isi*: Jeg er 21 og min kjære 22. Bor i Bergen. ¤ Aggie Bird: Jeg er 26, sambo 24. Bor i Oslo. Gravid med den første. ¤ BigDogMamma69: 39, min mann 37. Bor i Bergen. Venter nr. 3. ***16. januar*** ¤ iragelol: Jeg er 29, han 30. Bor i London. Gravid med den første. ¤ tingeling87: Jeg blir 21 i juni og samboer blir 22 i mai. Bor i Gjøvik. Gravid med første. ¤ Mimi82 *spire i magen* : Jeg er snart 26 og sambo 29. Bor i Trondheim. Gravid med vår første. ***17. januar*** ¤ Golle: Ingen barn fra før av. ¤ Svanemamma med baby i magen: Dette blir vårt tredje barn. ¤ mummitroll m/liten + spire: dette blir vårt andre barn. ¤ Hurra-meg-rundt-m/gull-i-magen: Jeg er 26 og sambo 23. Har en liten frøken fra før. ¤DOLCE & GABBANA-the one: Jeg er 38, sambo 31. Bor i Oslo. Har en sønn fra før. ***18. januar*** ¤ Lene86: Dette blir vårt første barn. ¤ En av hver + en i magen; En gutt som blir 4 og en jente som blir 2 når nurket kommer. ***19. januar*** ¤ Eli:): Bor i Oslo. Dette blir vårt første barn. ***20. januar*** ¤ Trilletralle venter lykketroll: 2. barn. ¤ Frøken lykkelig fra oslo området, vår første ***21. januar*** ¤ jusstudent*liten spire vokser: Er 22 år, bor på Sagene. ¤ prins06+spire: Jeg er 24 og bor i Østfold. Vi har en liten prins fra før. ***22. januar*** ***23. januar*** ¤ Mamma til godklomp. Er 32 år og bur på Island.Har ein gut frå før som er 18 mnd. ***24. januar*** ¤ Gutt&spire: Vi er et ungt par som har en gutt fra før. ¤ *jan09spire* første barn! =) ¤ Hestejenta78: venter nr 3, 2 gutter fra før. ***25. januar*** ¤ Marte, tulla og spira: Jeg er 26 og gift. Bor på Hadeland. Har ei tulle fra før. ¤ Caroline, 22år. Ingen barn fra før. ***26. januar*** ***27. januar*** ¤ AM37 Gravid for første gang! :-) ***28. januar*** ***29. januar*** ¤ Becca m/lite frø: Jeg er 24 og sambo 35. Bor i Bergen. Dette blir vår første. ¤ Bemy: Jeg er 28 år, bor på Hadeland, venter nr 3. ***30. januar*** ¤ Snøstjerne: 29 år og samboer, bor i Oslo. Vi venter vårt første barn ) ***31. januar*** 2små m/skatt i magen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137786281-ny-forenklet-terminliste/page/3/#findComment-137872515 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Attekattenoa Skrevet 29. mai 2008 #55 Del Skrevet 29. mai 2008 ***1 januar*** ¤ Bemy har termin ***1 januar*** ¤ CARMEN: Jeg er 31 og min mann 33. Bor i Vestfold. Vårt tredje barn. ¤ Mamma t 2 gutter --<--@: Jeg er snart 25 og min mann snart 31. Bor i Ullensaker. Mitt tredje barn. ¤ ;)Renate&Gabriel;): Jeg er 21 og min mann 26. Har en liten gutt fra før. ¤ Lucy T: Jeg er 23 og min mann 29. Dette blir vårt første gull. ¤ Lillemeg86: Jeg er 21 og han er 23. Bor i Trondheim. ***2 januar*** ¤ MAJAMOR: Jeg er 32. Bor i Nedre Eiker. Dette blir vårt første barn. ¤ Termin 02.01.09. Jeg er 23 og min mann 30. Bor i Bergen. Vår første. ¤ marikk: Jeg er 31. Bor i Bergen. Er gravid med nr to. ¤ AMS33: Dette blir barn nummer tre. ***3 januar*** ¤ ADA: Jeg er 28. Bor i Trøndelag. Dette blir vårt 3. barn. ¤ venter neste års nyttårsbarn: Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Tromsø. Venter nr. 2. ¤ GN: To barn fra før. * theresemor: jeg er 30, han er 27. Vår første! ***4. januar*** ¤ hemmeliggravid: Er snart 22 år. ***5. januar*** ¤ Live og Emma m /spire i magen: Jeg er snart 24, han er 26. Bor i Stavanger. Venter nå nr 2. ¤ Mo9ka =) Jeg er 22 og min mann 25. Bor i Trondheim. Venter vårt første barn. ¤ Dobernut: Jeg er 25. Bor i Lillesand. 2 barn fra før. ¤ _SJ_ : 20 år gammel. Venter nr 2. ¤ Bøllefrø: Vi venter nå vår første. ¤ Siljem/to prinsesser+spire: Blir 28, sambo er 27. Bor i Stavanger. Gravid med nr 3. ¤ Cecy: Jeg er 25, sambo 26. Ingen barn fra før. ¤ gravid med nr. 2: Jeg er 29, sambo 29. Bor i Kristiansand. Gutt 2,5 fra før. ***6. januar*** ¤ MARI: Jeg er 24. Bor i Østfold. Vårt første barn. ¤ Kathrine: Begge er 22. Første barn. ***7. januar*** ¤ mormonne:(Monica): Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Akershus. Venter nr. 2. ¤ lykkelig***:Jeg er 29 år. Bor på Rælingen ved Lillestrøm. Gravid for første gang. ¤ twinmother: Jeg er 23. Bor i Skien. Dette er nr 3. ¤ Agmsy Gravid første gang. ***8. januar*** ***9. januar*** ¤ Missy: Dette blir nr. 2. ***10. januar*** ¤ Tvi Tvi : Bor i Østfold. Første barn. ¤ lykkefrø: Jeg er 33 og min mann 27. Bor i Ullensaker. Venter nr. 3, to barn fra tidligere forhold. ¤ lene p: Bor på Ringerike. Våres første. ¤ Gitte: Min første. ***11. januar*** ¤ henny72: Er 36 år og singel. Bor i Trondheim. Ble gravid etter inseminasjon på Stork. ¤ Klar som et egg: Dette er første barnet vårt. ¤ Guro: Jeg er 22 . Bor i Arendal. Venter mitt andre barn. ***12. januar*** ¤ Elisa: Jeg er 30. Bor i Krokstadelva ved Drammen. Har jente på 7 fra før. ¤ lillespire: Jeg er snart 28, gift har to barn. ¤ Gull i magen: Bor i Lofoten. Har ei jente på 5 år fra før. ***13. januar*** ***14. januar*** ¤ Minimay: Jeg er 20, sambo er 28. Bor i sør-trøndelag. Har en jente på 5 år. ***15. januar*** ¤ Trinityy: Jeg er 25, sambo 31. Bor i Steinkjer. Venter nr. 1 ¤ Moniken: Jeg er 29. Har et barn fra før. ¤ Snøjenta: Jeg er 20. Bor i Longyearbyen. Gravid med den første. ¤ Isi*: Jeg er 21 og min kjære 22. Bor i Bergen. ¤ Aggie Bird: Jeg er 26, sambo 24. Bor i Oslo. Gravid med den første. ¤ BigDogMamma69: 39, min mann 37. Bor i Bergen. Venter nr. 3. ***16. januar*** ¤ iragelol: Jeg er 29, han 30. Bor i London. Gravid med den første. ¤ tingeling87: Jeg blir 21 i juni og samboer blir 22 i mai. Bor i Gjøvik. Gravid med første. ¤ Mimi82 *spire i magen* : Jeg er snart 26 og sambo 29. Bor i Trondheim. Gravid med vår første. ***17. januar*** ¤ Golle: Ingen barn fra før av. ¤ Svanemamma med baby i magen: Dette blir vårt tredje barn. ¤ mummitroll m/liten + spire: dette blir vårt andre barn. ¤ Hurra-meg-rundt-m/gull-i-magen: Jeg er 26 og sambo 23. Har en liten frøken fra før. ¤DOLCE & GABBANA-the one: Jeg er 38, sambo 31. Bor i Oslo. Har en sønn fra før. ***18. januar*** ¤ Lene86: Dette blir vårt første barn. ¤ En av hver + en i magen; En gutt som blir 4 og en jente som blir 2 når nurket kommer. ***19. januar*** ¤ Eli:): Bor i Oslo. Dette blir vårt første barn. ***20. januar*** ¤ Trilletralle venter lykketroll: 2. barn. ¤ Frøken lykkelig fra oslo området, vår første ***21. januar*** ¤ jusstudent*liten spire vokser: Er 22 år, bor på Sagene. ¤ prins06+spire: Jeg er 24 og bor i Østfold. Vi har en liten prins fra før. ***22. januar*** ***23. januar*** ¤ Mamma til godklomp. Er 32 år og bur på Island.Har ein gut frå før som er 18 mnd. ***24. januar*** ¤ Gutt&spire: Vi er et ungt par som har en gutt fra før. ¤ *jan09spire* første barn! =) ¤ Hestejenta78: venter nr 3, 2 gutter fra før. ***25. januar*** ¤ Marte, tulla og spira: Jeg er 26 og gift. Bor på Hadeland. Har ei tulle fra før. ¤ Caroline, 22år. Ingen barn fra før. ***26. januar*** ***27. januar*** ¤ AM37 Gravid for første gang! :-) ***28. januar*** ***29. januar*** ¤ Becca m/lite frø: Jeg er 24 og sambo 35. Bor i Bergen. Dette blir vår første. ¤ Bemy: Jeg er 28 år, bor på Hadeland, venter nr 3. ***30. januar*** ¤ Snøstjerne: 29 år og samboer, bor i Oslo. Vi venter vårt første barn ) ***31. januar*** ***1 januar*** ¤ Bemy har termin ***1 januar*** ¤ CARMEN: Jeg er 31 og min mann 33. Bor i Vestfold. Vårt tredje barn. ¤ Mamma t 2 gutter --<--@: Jeg er snart 25 og min mann snart 31. Bor i Ullensaker. Mitt tredje barn. ¤ ;)Renate&Gabriel;): Jeg er 21 og min mann 26. Har en liten gutt fra før. ¤ Lucy T: Jeg er 23 og min mann 29. Dette blir vårt første gull. ¤ Lillemeg86: Jeg er 21 og han er 23. Bor i Trondheim. ***2 januar*** ¤ MAJAMOR: Jeg er 32. Bor i Nedre Eiker. Dette blir vårt første barn. ¤ Termin 02.01.09. Jeg er 23 og min mann 30. Bor i Bergen. Vår første. ¤ marikk: Jeg er 31. Bor i Bergen. Er gravid med nr to. ¤ AMS33: Dette blir barn nummer tre. ***3 januar*** ¤ ADA: Jeg er 28. Bor i Trøndelag. Dette blir vårt 3. barn. ¤ venter neste års nyttårsbarn: Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Tromsø. Venter nr. 2. ¤ GN: To barn fra før. * theresemor: jeg er 30, han er 27. Vår første! ***4. januar*** ¤ hemmeliggravid: Er snart 22 år. ***5. januar*** ¤ Live og Emma m /spire i magen: Jeg er snart 24, han er 26. Bor i Stavanger. Venter nå nr 2. ¤ Mo9ka =) Jeg er 22 og min mann 25. Bor i Trondheim. Venter vårt første barn. ¤ Dobernut: Jeg er 25. Bor i Lillesand. 2 barn fra før. ¤ _SJ_ : 20 år gammel. Venter nr 2. ¤ Bøllefrø: Vi venter nå vår første. ¤ Siljem/to prinsesser+spire: Blir 28, sambo er 27. Bor i Stavanger. Gravid med nr 3. ¤ Cecy: Jeg er 25, sambo 26. Ingen barn fra før. ¤ gravid med nr. 2: Jeg er 29, sambo 29. Bor i Kristiansand. Gutt 2,5 fra før. ***6. januar*** ¤ MARI: Jeg er 24. Bor i Østfold. Vårt første barn. ¤ Kathrine: Begge er 22. Første barn. ***7. januar*** ¤ mormonne:(Monica): Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Akershus. Venter nr. 2. ¤ lykkelig***:Jeg er 29 år. Bor på Rælingen ved Lillestrøm. Gravid for første gang. ¤ twinmother: Jeg er 23. Bor i Skien. Dette er nr 3. ¤ Agmsy Gravid første gang. ***8. januar*** ***9. januar*** ¤ Missy: Dette blir nr. 2. ***10. januar*** ¤ Tvi Tvi : Bor i Østfold. Første barn. ¤ lykkefrø: Jeg er 33 og min mann 27. Bor i Ullensaker. Venter nr. 3, to barn fra tidligere forhold. ¤ lene p: Bor på Ringerike. Våres første. ¤ Gitte: Min første. ***11. januar*** ¤ henny72: Er 36 år og singel. Bor i Trondheim. Ble gravid etter inseminasjon på Stork. ¤ Klar som et egg: Dette er første barnet vårt. ¤ Guro: Jeg er 22 . Bor i Arendal. Venter mitt andre barn. ***12. januar*** ¤ Elisa: Jeg er 30. Bor i Krokstadelva ved Drammen. Har jente på 7 fra før. ¤ lillespire: Jeg er snart 28, gift har to barn. ¤ Gull i magen: Bor i Lofoten. Har ei jente på 5 år fra før. ***13. januar*** ***14. januar*** ¤ Minimay: Jeg er 20, sambo er 28. Bor i sør-trøndelag. Har en jente på 5 år. ***15. januar*** ¤ Trinityy: Jeg er 25, sambo 31. Bor i Steinkjer. Venter nr. 1 ¤ Moniken: Jeg er 29. Har et barn fra før. ¤ Snøjenta: Jeg er 20. Bor i Longyearbyen. Gravid med den første. ¤ Isi*: Jeg er 21 og min kjære 22. Bor i Bergen. ¤ Aggie Bird: Jeg er 26, sambo 24. Bor i Oslo. Gravid med den første. ¤ BigDogMamma69: 39, min mann 37. Bor i Bergen. Venter nr. 3. ***16. januar*** ¤ iragelol: Jeg er 29, han 30. Bor i London. Gravid med den første. ¤ tingeling87: Jeg blir 21 i juni og samboer blir 22 i mai. Bor i Gjøvik. Gravid med første. ¤ Mimi82 *spire i magen* : Jeg er snart 26 og sambo 29. Bor i Trondheim. Gravid med vår første. ***17. januar*** ¤ Golle: Ingen barn fra før av. ¤ Svanemamma med baby i magen: Dette blir vårt tredje barn. ¤ mummitroll m/liten + spire: dette blir vårt andre barn. ¤ Hurra-meg-rundt-m/gull-i-magen: Jeg er 26 og sambo 23. Har en liten frøken fra før. ¤DOLCE & GABBANA-the one: Jeg er 38, sambo 31. Bor i Oslo. Har en sønn fra før. ***18. januar*** ¤ Lene86: Dette blir vårt første barn. ¤ En av hver + en i magen; En gutt som blir 4 og en jente som blir 2 når nurket kommer. ***19. januar*** ¤ Eli:): Bor i Oslo. Dette blir vårt første barn. ***20. januar*** ¤ Trilletralle venter lykketroll: 2. barn. ¤ Frøken lykkelig fra oslo området, vår første ***21. januar*** ¤ jusstudent*liten spire vokser: Er 22 år, bor på Sagene. ¤ prins06+spire: Jeg er 24 og bor i Østfold. Vi har en liten prins fra før. ***22. januar*** ***23. januar*** ¤ Mamma til godklomp. Er 32 år og bur på Island.Har ein gut frå før som er 18 mnd. ***24. januar*** ¤ Gutt&spire: Vi er et ungt par som har en gutt fra før. ¤ *jan09spire* første barn! =) ¤ Hestejenta78: venter nr 3, 2 gutter fra før. ***25. januar*** ¤ Marte, tulla og spira: Jeg er 26 og gift. Bor på Hadeland. Har ei tulle fra før. ¤ Caroline, 22år. Ingen barn fra før. ***26. januar*** ***27. januar*** ¤ AM37 Gravid for første gang! :-) ***28. januar*** ***29. januar*** ¤ Becca m/lite frø: Jeg er 24 og sambo 35. Bor i Bergen. Dette blir vår første. ¤ Bemy: Jeg er 28 år, bor på Hadeland, venter nr 3. ***30. januar*** ¤ Snøstjerne: 29 år og samboer, bor i Oslo. Vi venter vårt første barn ) ***31. januar*** ¤ 2amå m/skatt i magen: 29 år og samboer, bor i Mjøsområdet. Venter vårt tredje barn Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137786281-ny-forenklet-terminliste/page/3/#findComment-137872530 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bemy Skrevet 29. mai 2008 #56 Del Skrevet 29. mai 2008 Vær så snill og få meg med på lista, jeg får det ikke til selv.. 29.jan: Bemy er 28 år, bor på hadeland og venter nr 3. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137786281-ny-forenklet-terminliste/page/3/#findComment-137872822 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå