Gå til innhold

Stelleveske - Fleurville el. Petunia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tror det lønner seg. Mange som har importert bl.a fra kiwikid. babypetunia.com sender også. De stelleveskene er jo fine, men veldig barokke liksom... jeg liker fleurville bedre, men de som visstnok er det siste kule heter juju be og er vedig praktiske. Husker ikke nettsiden, men let litt på vogndilla.com, der er det bilder etc

Tull !! (men en smakssak da..)

Har kjøpt en kul mørkebrun litt stor skinnveske fra Friis. Lomme inni til nips, og lommer utenpå til mobil og lommebok etc.

En stellematte har jeg kjøpt, og den passer flott nedi veska.

Syns stellevesker er noen monstre... Kan vel være lekker selv om en drasser rundt på bleier.

(Og jeg har 3 barn fra før, og jeg har hatt forskjellige stellevesker til alle, så jeg VET godt hva jeg snakker om!!)

Hei. Ja, nå har jeg falt for juju be. Nydelig blomstermønster som jeg bare må ha. Jeg har lyst på noe fargesprakende, ikke ensfarget denne gangen. Det har jeg hatt til de andre barna. Men de er dyre, så jeg må nok importere. Fant noen på littledivasanddudes.com (eller noe sånt).

Jeg også har hatt mange ensfargede, men er superklar for litt mønster. Etter minimalisme kommer maksimalisme osv... Klart man kan klare seg med vanlig veske, men syns det er greit å kunne hente den på vognen samt ha diverse smarte rom, flaskevarmere, underlag etc i vesken. Juju har hvertfall fått mange fans i USA og tipper den blir poppis her også.. Mange finesser som er smarte for oss travle mødre.

PS har en sort Skiphop til mannen...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...