Gå til innhold

Uttak idag og har hatt EL!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så skuffet og forbanna nå! Dette blir vårt 4 forsøk inkl et som ble avbrutt. De fant nesten ingen eggposer, noe de syntes var veldig rart. Fikk ut 1 egg! De sa jeg mest sannsynlig har hatt EL, og det kan stemme, for jeg våknet idag med sinnsyke EL smerter, kunne nesten ikke gå. Dette er noe som ikke skjer hvert år en gang, og det måtte jo selvfølgelig skje meg!De vet ikke hvorfor dette har skjedd, har jo tatt spray og sprøyter til samme tid hver dag. Skal ringe imorgen på det ene egget, men det var mest sannsynlig ikke modent nok.

Snakk om uflaks da!

Noen som har erfaringer å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klem til deg vennen.

Siden dette ble avbrutt får vi håpe neste forsøk gir knall resultat!

Skrevet

Huff, så utrolig uheldig du skulle være da vennen. :o(

Sender deg masse klemmer og håper det ikke blir lenge til neste forsøk. Det høres ut som om du bør få bedre oppfølging underveis, så de kan følge bedre med på utvikling og modning!

Ingen erfaring å dele, bare en god klem og masse lykkeønskninger

Skrevet

Så utrolig uflaks!

Har ikke erfaringer med det jeg heller, men er enig med MaybeMe om at det høres ut som om du trenger tettere oppfølging.

Krysser fingre for det ene egget ditt utvikler seg godt xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Lykke til imorgen da!

Klem

Skrevet

Tusen takk alle sammen! Er godt med støttende ord. Riksen ringte meg igår og sa det ene egget de fikk ut var av så dårlig kvalitet at det ikke kunne brukes. Han mente også at grunnen til at forsøkene har vært så variert, er at jeg har dårlig eggkvalitet på noen av eggene selv i min unge alder, blir 28 år. Men alle produserer vel dårlige egg fra tid til annen. 1 forsøket var det 3 egg av 8 som befruktet seg og alle var 2-delte. 2 ble satt inn, men ingen gravidiet. 2 forsøket fikk jeg ut 6 egg og ingen befruktning. 3 forsøket fikk jeg ut 11 egg, og 5 befruktet seg, 1 falt fra, 1 delte seg i 2 og de 3 andre i 4. Fikk satt inn et 4-delt egg av kvalitet 1 so mer det beste man kan få, og fikk 2 4-delte egg på frys av karakter 2 som også er bra. Ingen graviditet. Fryseeggene overlevde ikke opptiningen. 4 forsøket nå fikk vi kun ut det ene egget, men de andre har falt ut av eggløsning, for de så ikke se andre eggposene, merkelig.

Har fått time hos Dr. Svend Lindenberg i danamark på tirsdag neste uke, skal ringe han da å høre hva vi kan gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...