Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Har liksom så vanskelig for å tro at det kan være et lite liv inni der - var på UL i uke 7, og så en sprell levende liten tass der! Dette roet meg betraktelig ned, men nå har jeg begynt å bli bekymret igjen! Har absolutt ingen grunn til det - men det er det liksom så vanskelig å overbevise hjernen om! Har sikkert noe med at denne babyen er veldig etterlengtet, og ble til ved hjelp av isci! Skal på første svangerskapskontroll når jeg er 10+5, tror dere legen kan høre hjertelyden så tidlig?
*Mybaby* Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Jeg skal til legen min og høre på hjertet til den lille når jeg er 12 uker på vei, men mulig man kan høre det tidligere ;o) Lykke til!!!
lilletrollet Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 I mitt forrige svangerskap mener jeg at vi hørte hjertelyden ved første kontroll og trur jeg da var 8 - 9 uker på vei.
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 de pleier ikke egentlig å sjekke hjertelyden før man er i uke 12- 15, siden det kan være vanskelig å fange opp lyden tidligere, det sa iallefall legen til meg, de vil ikke urolige gravide hvis de ikke fant hjertelyden tidlig.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Man kan, ifølge min jordmor, allerede høre hjertelyden med doppler i uke 10, men da skal alt ligge til rette, hun hørte den ikke på meg, men var på ul i forrige uke. Er ikke mindre engstelig uansett, så gleder meg til jeg kan kjenne minien sparke, da blir jeg nok roligere! lykke til!
wow-to-tette-gitt:) Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Hei. Jeg hadde ul på første kontroll hos legen. Han regnet ut at jeg da var 7+4 og vi fikk høre en rask og høy hjertelyd! Fantastisk opplevelse=) Lykke til=)
Susie & Desembergullet Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 Jeg var til UL i 6. uke og fikk høre en klar og fin hjertelyd. Utrolig betryggende og rørende! Onsker deg lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå