Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor går dere ikke til privatklinikker her i Norge?

Bare meg som lurer ;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan jo bare svare for meg selv, er singel..og kan ikke få den hjelpen i Norge...

Skrevet

Skjønner :) At jeg ikke har visst det før da.Jeg har jo vært singel i over 8 år og trodde jeg aldri kom til å møte en mann. Men nå har jeg jo møtt han, men kanskje det er for sent. Håååper jeg blir gravid også snart :))

Skrevet

Vi går fordi vi velger assistant hatching metoden. Det kan de ikke gjøre i Norge. Det sises at jo eldre man blir, jo tykkere blir "eggeskallet". Så i DK lager de et lite snitt i egget slik at det skal være lettere å klekke for så å feste seg. Har hatt to runder med dette nå, men har ikke lykkes dessverre. Har ett forsøk igjen.

Skrevet

Tusen takk for svar :) Da skal vi prøve det neste gang, hvis det går dårlig her i Norge...

Skrevet

Hei Askepott,

du hører til Haukeland ikke sant?

Er det ett forsøk du har hatt? HVor mange egg fikk du ut?

Skrevet

Jeg er singel og kan derfor ikke velge å ta det i Norge.

Skrevet

Og jeg er gift med en jente så vi får ikke lov i norge enda !

Skrevet

Jeg er også single og får ikke hjelp her i Norge. Nesten litt absurd, men har vendt meg til tanken etter 3 år med prøving :)

Skrevet

Hei Mille :))

Jeg hører til KK på Hauleland ja. Har to forsøk igjen. Fikk ut 12 egg, 6 ble befruktet og 2 overlevde natten. Satte inn 2 egg, men aborterte i uke 5 :((

Deg da? :))

Skrevet

mer konkurranse der mellom klinikkene,derfor større press på resultater å vise til;) de ligger jo et skritt foran Norge også på nye metoder som ikke er lov her enda..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...