Gå til innhold

Begynnende rier....???

Anbefalte innlegg

Hei. Har i det siste hatt endel mens murringer, og litt tak i ryggen. Nå i kveld føler jeg dette er blitt mere intenst, spesielt med tak i ryggen, men det slipper liksom ikke taket heller- vanskelig å ta noe tid på om det kommer å går liksom. Men det jeg egentlig lurer på er om babyen kan bli urolig når en har begynnende rier. Føler babyen er veldig urolig nå, beveger seg mye, og presser noe voldsomt nedover.... litt ubehagelig. Tror dere dette kan være begynnelsen på noe, eller er det fremdeles bare modning? Skjønner at dette kan være vanskelig å svare på... (termin førstkommende søndag)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137783799-begynnende-rier/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I 3 dager før vannet gikk og de ordentlige riene startet hadde jeg vondt og murringer i mage og rygg. Det kom ikke i tak. Jeg trodde det måtte være noe med nyrene mine faktisk... Nyrebekkenbetennelse eller noe, selv om jeg ikke har hatt det før og aner ikke åssen det føles. Men det gjorde vondt oppover på sidene av ryggen. Ringte føden på dag 3 med smerter, og de sa de bare var modning og ikke noe fødsel nært forestående. Fikk beskjed om å bare være tålmodig. 20 minutter etter at jeg ringte føden og de sa det, gikk vannet og riene startet for fullt. Så.. man vet jo aldri:) Kanskje det er noe på gang!:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...