Franz Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Gifter meg til høsten,må dra til Trondheim for å prøve kjoler,ser det er mange firma som driver med kjole utleie,men rekker ikke alle... Noen som har erfaring med noen av de?
Axus' girlfriend Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 frøkenfruer og en salong som ligger like ved solsiden - husker ikke hva den heter. kjører forbi den når man kjører inn til sentrum forbi solsiden. Jeg er ikke gift selv, men har to venner som har brukt hver av disse salongene:) husk å ringe for å avtale tidspunkt!
LilleMillaMedKeiserogenPrins<3 Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 eva brud på heimdal=) skal dit selv på lørdag å prøve kjoler=)=)
englebarn x 2 Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Anbefaler Tessem brudesalong ved leutenhaven/prinsens gt eller Eva Brud på Heimdal. Anbefaler IKKE Frøken frue og Exellent ved Solsiden pga dårlig service... Men de har forskjellige kjolemerker, så hvis du har sett deg ut noe, bør du sjekke det først. Og husk å ringe og bestille prøvetime ja. (gratis)
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Eva brud på Heimdal. De har mye pent (hadde det dengang jeg var der i hvertfall...) og er skikkelig serviceinnstilte og flinke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå