Gå til innhold

Noen av februar-babyene som har fått tenner??

Anbefalte innlegg

Her lurer vi på om det holder på å bryte gjennom 2 tenner på veslejenta vår (3 mnd + 10 dager gammel). Er vanskelig å se om det er tenner eller ikke, så det blir spennende å se fremover :) Broren fikk ikke tenner før han var 8,5 mnd, så dersom vesla får nå, så er hun ganske mange mnd tidligere ute :) Nevøen min fikk tenner da han var 4 mnd, så det er jo mulig :)

Fortsetter under...

• 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

• 4 uker senere...

kan fortelle at vi ble lurt i mai, nå er det august og ingen tenner er kommet :) Hun er tydeligvis lik som broren, og får tenner "seint" :)Håper det går like smertefritt for henne også (han hadde plutselig bare tenner han, uten sutring eller noe:))

• 1 måned senere...

Heisann...

Dette varierer veldig.. Datteren vår ble født 25 februar, og på 7 mnds dagen hennes fikk hun ei tann... Da kom den gjennom.. Hun var muligens pittelitt sutrete og sov ikke så godt som hun ellers pleier.. Men jeg har hørt at de første er litt vonde,så går det liksom greit med de andre.. Ikke vet jeg,så vi får nå se.. Tann nr 2 holder nå på å komme gjennom nå.... E litt vondt når man fortsatt ammer litt..

Annonse

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...