MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 vet ikke om du leste det jeg skrev igår men sa altså: jeg bruker Rider Waite kort.. hva bruker du? kan du prøve å spå meg i kort en gang du orker? f:22-05-89 klem
#Aurora har tre gutter# Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 har svart deg i det innlegget jeg.Bruker de samme kortene her og og ja jeg skal se på deg med korten..når gutten sover...den minste.
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2008 Åja, morro.. da kan jg kanskje spørre dg om noen spøsmål senere om hvordan du kan se div ting i kortene.. tusen takk:)
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2008 ps: det jeg lurer på er vel det vanlige.. kjærlighet, jobb/økonomi og helse kanskje.. kanskje barn hvis det går ann.. hehe.. forresten.. hvordan kan u se i kortene hvor mange barn folk får, kjønn osv, og når?
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2008 må nesten legge meg så du kan godt skrive her inne og også kopiere inn på pm itilfelle jeg ikke finner den her.. tusen takk:) svarer senere.. natta:)
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 21. mai 2008 prøver ikke å gi opp, men gjør det snart^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå