cgirl Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Hei! Begynner med icsi behandling hos Medicus om ca tre uker - og lurer veldig på om det kommer til å gjøre vondt med selve egguttaket. Noen her som har erfaring fra Medicus? Takker for alle svar! :-)
finetine Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Hei Har ikke erfaring med Medicus men har hatt to uttak ved St.Olavs. Første uttaket mitt var ganske vondt, men selvsagt ikke verrre enn en fødsel:o) trøstet jeg med med hihi. Fikk mer morfin i løpet av uttaket og da gikk det bedre. Tror jeg fikk såpass vondt fordi de måtte stikke så mange ganger, hadde litt spretne eggposer så hver gang de skulle stikke hull på dem spratt de unna;o)- hehe det er visst ikke helt vanlig som jeg skjønte. Andre uttaket jeg hadde gikk kjempefint, da fikk jeg dobbeldose morfin med engang og kjente ikke så mye. Tror erfaringen til de fleste her inne er at ja det gjør jo vondt, i større eller mindre grad. men man blir så godt passet på av leger og sykepleiere at man likevel slapper av:o). Spennende tid nå da-lykke til videre:o)!!
ayla_ Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Heisann :-) Jeg har også tatt ut egg og fikk ut seks stk og 5 befruktet. Ja det kjentes at du tok de ut,men fikk smertestillende under hele seansen, jeg hadde gjort det igjen om det hadde vært nødvendig. Men det trenger jeg ikke nå:-) er 7 uker på veg og verdens lykkeligste :-):-) Lykke til cgirl ikke noe å grue seg for dette går bra!
cgirl Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2008 Hei igjen! Så utrolig gode nyheter! Gratulerer! Har nesten litt vanskelig for å tro at det faktisk kommer til å gå bra til slutt! Men det hjelper veldig å høre at det går an! Lykke til med svangerskapet.:-) Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå