Kristine_88 Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Du begynner nok å bli lei innleggene min til deg...men prøver for det Når trur du jeg får sar på om jeg er gravid eller ikke? Jeg er nå litt roligere enn i går kveld, men dette plager meg litt skjønner du Så håper du vil svare:) Jeg leverte et brev til legesenteret jeg bruker, legen min er ikke der før onsdag men... Tar det lang tid før jeg får ul? Hvordan trur du dette blir? Hilsen en fortvilet .... meg!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 får opp at du er gravid enda her altså.Du kommer nok til og få ul ganske så fort,fredagen eller mandag.Har du testet deg selv nå og fått postiv test?
Kristine_88 Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2008 nei, ikke enda...kanskje jeg skal gjøre det på onsdag..får penger da..trur du jeg får pos. test på onsdag da???
Kristine_88 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2008 God dag Bare dytter opp så du ser spm mitt neste gang du er på
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 ja sier pendlen.Merkelig.ønsker deg masse lykke til.
Kristine_88 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. mai 2008 Hmm..ja,, merkelig....hehe...vi får se hva som skjer..tar ting litt som det kommer jeg nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå