Gå til innhold

Har alle tegn til graviditet her inne?

Anbefalte innlegg

Mange blir jo kvalme tidlig osv, men har alle her inne typiske graviditetstegn?

Kan ikke si jeg har det, annet enn at jeg kjenner noe smerter på sidene (menssmerter) Noen ganger er de sterkere enn andre.

Har heller ikke fått den store følelsen av at jeg er gravid, tror jeg må få det svart på hvitt først, hehe :)

Fortsetter under...

Heia,

Jeg oppsummerte og fant ut i går at jeg har mange tegn på graviditet. Og det er jeg glad for=) IKke at en trenger å være bekymret dersom en ikke har det. Men jeg har det og synes det er bra. Hadde en SA i mars, og synes det er herlig når jeg opplever morgenkvalme, halsbrann, verkende bryster og stikkinger i underlivet pga livmoren som utvider seg. Da føler jeg meg skikkelig gravid og det beroliger meg litt. Og magen vokser og vokser! Termin 21. januar.

hmm.. jeg har få graviditetstegn... tror ikke det er noe å bekymre seg for... Kjenner flere som har hatt det slik! Men JA, det er rart å ikke kjenne noe... skjønner det nesten ikke... Når har du termin? jeg har 08.01 (menstermin)...

Hei hei.

Ikke noe særlig symptomer her.

Er trøtt fordi jeg har jobbet mye, og fryser lett for det har jeg alltid gjort.. Har kanskje litt store brystvorter,,Er vel det eneste.

Er litt over 4 uker på vei tenker jeg...Mensen mangler og testene er positive så det får være symptom bra nok:-)

Men det er vel ikk eumuligom at symptomene drar på seg etterhvert...

Annonse

Hei hei! Jeg har det på samme måten! Har ingen spesielle tegn på at jeg er gravid, men menstruasjonen kommer ikke og jeg har tatt tre positive tester!! :o) Krysser fingre og tær! Fryser veldig da, men vet ikke om det er et symptom eller bare at det ER kaldt!!

Vil jo ikke være kvalm, men det hadde vært beroligende å kjenne litt mere på det at man er gravid!

Er ikke så lett å vite hvordan det føles heller, når det er første gangen!

Tror jeg er 4+5 i dag!

heldige dere er.. er 6 + 5 idag, og kvalmen begynner å dra seg til for hver dag som går.. var hjemme fra jobb igår pga kvalme. idag stod jeg opp halv seks for å klare å spise et knekkebrød, brukte en halvtime på det.. frokost byr meg rett og slett i mot.. blir bedre utover dagen, men så blir jeg kvalm igjen etter middag.. har ikke spydd ennå, heldigvis..

ellers sp har puppene blitt størr, til begges begeistring!, de er også veldig ømme, ikke fult så moro.. trøtt og mye mensligninde smerter for tida..kjipt, men da vet jeg i allefall at det fortsatt er noe der, og at det ikke er noe jeg har innbilt meg.. hehe...

lykke til videre med symptomene, de blir nok mer og mer forsterket om noen uker ;-)

Heisann.. Jeg merker ingenting. Ble nervøs for at jeg sånn pluttselig ikke var gravid lenger alikevel, så jeg måtte ta en ny test i dag. Men fortsatt positiv :) I tillegg har vi fått ny leilighet. Bor nå i 4.etasje uten heis og flytter til 1.etasje med hage :) Helt genialt når man har to hunder i tillegg :) Ønsker ale lykke til på ferden fremover :) Mange klemmer.

Godt det er flere...jeg merker heller ikke så veldig mye... Har hatt ømme bryster i lang tid, roet seg litt nå. Bortsett fra trøtt på kvelden og litt "fyllesyk" 17.mai helgen er jeg helt på topp igjen! Merker ikke så mye på kroppen. Er kanskje en smule nærtagen ;)

Min mor har 4 barn og var ikke kvalm på en eneste av svangerskapene,så da krysser jeg fingrene for at jeg har det likedan! Er 8+3.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...