Gå til innhold

Gravid...?Tok en clearblue... Rugedag 12

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greide ikke å vente til onsdag... da jeg skal ta blodprøve. Vi testet i dag med en vanlig clearblue. Den vanrette streken er tydeligst, men samtidig ER det en svak loddrett strek også... er jeg gravid, dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, en strek er en strek...min begynte som veldig svak..eller tynn rugedag ti....og er nå 5+3...så..du er nok det ja;-)

Skrevet

Ja da er du gravid. Jeg testet også litt for tidlig, og fikk en nesten usynlig strek. Men en strek er en strek.

Jeg mistet dessverre min lille spire, og da jeg testet en uke etter blødningen var testen kritthvit uten antydning til strek.

Det er jo HCG som gjør at streken kommer frem, og det har man bare når men er gravid.

Skrevet

Strek er strek uansett om den er svak eller sterk! Såfrem det ikke er en skyggestrek da.. Gratulerer, du er gravid!!! Jeg testet tydelig positivt med CB i dag på rd 11, og det var ikke med morgenurin=)

Skrevet

Takk :o) Jeg og mannen min ville høre hva dere jenten trodde. Dere gav oss akkurat det svaret vi håpte på :o) Vi er både gira og litt usikre nå! Spennende å få tatt blodprøve og måle hcg i blodet på onsdag! Her på bim er det snakk om de digitale testene. Er de mer pålitelige?

Skrevet

Grattis!!!!!

En strek er en strek som de til meg også - da min ikke var fullt så sterk i fargen som kontrollstreken, er man ikke gravid vil man ikke ane en strek i det hele tatt.

Så du er gravid!!!!!!!!!!!!!!!!! jippi!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer!

jeg tok testen på dag 10 og fikk en svaak strek og er nå 7 uker på veg;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...