Gå til innhold

Mange fra Bærum??

Mulan - Og to søte trollunger!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Er fra Bærum og bor her..Skal flytte til Lillestrøm om ca 2 mnd.. spørs når forloveden min er ferdig med og pusse opp..Er herfra og jobber her... På Jar..

Ja, hadde vært gøy med dib treff!!

Jeg er en døv jente på 24, har en sønn på 27 mnd..

Hadde vært gøy med treff! =)

Når passer for dere da? Og isåfall hvor?

Jeg er dagmamma for tiden, så med tre barn her kommer vi oss ikke noe sted i bil... så kommer oss ikke så langt vi!!

Skal være dagmamma ut juni..

Är det fler som är hemma på dagen? Ska vi ta en träff på dagen, nära dig, det finns kanske en lekplats eller något område där barnen kan leka.

Om inte någon fler än oss är hemma, kan vi inte planera in en träff på kvällen? Där det passar de flesta... vi må ju få till en träff =)).

Jag kan i veckan!

Annonse

hei,

Jeg har ikke hørt noe om et treff. Men vi kan jo sette opp ett i Sandvika sentrum i neste uke? Har du et godt forslag til sted? Jeg kjenner kun Storsenteret, så vi kan også treffes på et av spisestedene der. For meg passer det best med tirsdag-onsdag f.eks kl. 11.

skal vi møtes i morgen 16/5? hvor skal vi møtes? Evt. den kafeen som ligger på 2. etasje rett ved den inngangen som ligger nærmest buss- og jernbanestasjonen. Den ligger ved herrebutikken "Follestad". De ganger jeg har vært der har det vært passe stille her. Jeg kan evt. sende deg en pm med mitt mobilnummer, så vi kan finde hverandre hvis vi skulle stå på forskjellige stder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...