Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har sendt inn søknad til ivf. har begge testet oss med hvor fruktbare vi er.

Bare lurer på hvor lang ventetid det er ca, eller hvor lang tid dere måtte vente.. sendt søknaden til ullevål.

Blir utrolig takknemmlig for svar!

En varm klem til dere "slitere".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg hører også til Ullevål og søknad ble sendt for en mnd siden. Har ennå ikke mottatt brev om når vi får komme inn, enda jeg fikk beskjed om at dette skulle ta en-to uker, så her er det nok bare å belage seg på å vente i alle ledd! Ventetid for behandling er 4-6 mnd for tiden på Ullevål. For oss spiller det stor rolle om vi kommer inn i august eller i november, så det hadde vært kjekt med litt mer effektivitet i systemet kan du si...

Skrevet

hei hei krusemynte!

Tusen takk for svar,

Hm, er ikke lett å forstå hva de driver med og gjør.

Legen min som sendte søknaden har purret på de nå. vi har vel ventet nå 2mnd på å høre noe. æsj VIL KOMME I GANG NÅ!! hehe..

vet du hva som skjer når man hører noe. er første gang bare pratetime eller hva skjer da? har du noen anelse`?

Skrevet

Første time er visst prat om hva man skal gjennom, og så får du på forhånd sendt rekvisisjon til alle blodprøver som skal tas (hepatitt, HiV etc). Mer vet jeg ikke, og jeg må innrømme et jeg er aldri så lite frustrert over byråkratiet som gjør at prosessene på Ullevål tar så laaang tid. Jeg fikk beskjed på tlf forrige uke om at brevet med innkalling til 1 samtale og rekvisisjoner ble sendt tirsdag for 1 uke siden, men ennå har ingenting dukket opp i postkassen, noe som vel betyr at brevet går noen runder internt før det sendes ut av sykehuset...

Lykke til, vi kan jo holde hverandre litt oppdatert underveis :-) Og så bør du flytte fra Slitere og inn på Assistert befrukt. Der er det mange som kan svare på alle spørsmålene våre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...