Gå til innhold

Særegne navn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med slektstreet... Mange gamle fine navn men har enda ikke funnet noen som har truffet meg rett i hjertet.... Noen som har forslag til sære eller eldgamle navn???? Gutt og jente.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei... Vet ikke om disse er noe for deg men her er noen av de jeg hadde på lista... Gutter : Brage, Leon, Gabriel, Noah, Tage, Elias, Conrad, Lucas. Jenter : Amalie, Emilie, Anine, Judith, Elise, Veslemøy(mitt eget, men gammelt og fint norsk navn,hehe) og ikke minst Ella som min datter skal hete...:0) Håper du kan få noen ideer ut fra dette..:0) Klem

Skrevet

Mange fine navn.Elise er nyyyyydelig. Leita litt i mitt og sambos slektstre... fann eitpar spesielle: Simiane, Rasmine, Olufine.... Må tygge litt på det... Kva med Mattis forresten!?

Skrevet

Elise er flott - men betyr dessverre "guds løfter" ... Og siden vi ikke skal døpe barnet synes jeg det er litt dumt. Ellers hadde det nok havnet på top 5 lista, eller top 3...

Skrevet

Kaspara

Bergliot

Konstanse

Eldrid

Karia (m/trykk på i'en)

Kristiane

Sina

Eira

Olene

Runhild

Oskar

Ådne

Olve

Leopold

Arnt

Eskil

Didrik

David

Enok

Skrevet

Jeg har bare et guttenavn å komme med og det er Gorm, kjæresten min har helt dilla på det..

Skrevet

Sefenias er det en tippoldefar av meg som heter, ganske spesielt og fint guttenavn..

• 4 uker senere...
Skrevet

Mardgido, Leonard, Marelius

Skrevet

Gutt:

-Parelius

-Oskar

-Ludvig

-Kasper

-Berhard

Jente:

-Constanse

- Edvarda

- Klarise

- Petronelle

- Hilma

- Felice

Skrevet

min mormor het Cardulle, og min tippoldemor het kristiane. andre tips er Cardulla, Marinus, kornelius og kaspara.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...