lillir Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Noen som har erfaring med kombinasjonen Puregon og Menopur?? Er på mitt tredje og siste forsøk,og bruker nå 150ie puregon,300ie menopur.. Merker egentlig ikke så mye til noe som helst. Skulle ønske at det "bobla" litt i underetasjen!! Litt redd for at jeg ikke responderer skikkelig på denne coctailen. Skal til ul på fredag!! Og etter planen så blir det uttak tirsdag 27,og innsetting torsdag 29.. reiser til Tyrkia 31.. Hadde vært så deilig om alt bare klaffa nå!!! Men må nok ta en dag om gangen,VEEEEEEEEEEELDIG spent på hva de sier på ul!! Og om det er håp for uttak og innsetting i uke 22..
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Hei Lillir ) Har ingen erfaring med den blandingen selv, men skal begynne med den samme coctailen den 28 bare litt annen dosering. Men det jeg har hørt er at den skal fungere godt og gi god eggkvalitet.Så da får vi håpe på det. Ønsker deg lykke til ! Klem fra
lillir Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2008 Hei vilsågjerne,og takk for svar..:-) Håper virkelig at denne kombinasjonen funker for meg,men kjenner absolutt ingenting!! Og det syns jeg er litt bekymringsfullt. Er jo en ganske stor dose(tror jeg).. Men satser jo på at hvis de ser på ul at responsen er liten,så øker de vel dosen og gir meg noen dager ekstra med sprøyter..eller? Vil kræsje med ferieturen vår til Tyrkia da men.. Kan ikke få i både pose og sekk bestandig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå