Gå til innhold

viny kaller.

viny

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. I dag fikk jeg positiv graviditetstest. Er helt utenfor meg selv, er så glad. Vet jo at det er helt i starten 27 dager i dag og testen var svak men tydelig. Er redd men samtidig ganske sikker denne gangen må det da gå vår vei etter å ha mistet 4 ganger. Skal skrive mer etterhvert må bare få summet meg litt. Vi er jo litt i sjokk både jeg og gubben. Dette har vi håpet på så lenge og til dere som ikke er helt unge lenger( les nærmer seg metusalem ) Sara var vel 90 jeg er bare 46, men tenk at vi har klart det med god hjelp fra akupunktør og homeopat.Klem fra en veldig glad og fornøyd viny

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.

Så koselig. Gratulerer så masse :o)

Skrevet

Takk for det men i dag var den billigtesten negativ så nå vet jeg ikke hva jeg skal tro. Er litt deppa akkurat nå. vil jo så gjerne at vi skal klare dette og føler meg vel egentlig gravid . klem fra viny

Skrevet

Ååå så spennende Viny - vet du har slitt lenge! Gratulerer så mye - krysser fingrene for at det går bra denne gangen:) Kos deg nå - lykke til med de kommende månedene.

Skrevet

En positiv test er vel en positiv test - du er nok gravid! Ta en digital CB hvis du er usikker :)

Skrevet

Jeg krysser fingrene for at første testen var riktig, og at du er gravid!!!! Hold oss oppdaterte, da!

Klem fra en som prøver - igjen...

Skrevet

Hei igjen. Tok en quick respons test i stad og den var positiv. Den var rett nok svak men helt tydelig. Vet fra før at jeg danner hcg hormoner sent så det er vel naturlig at den er svak enda. Er tross alt bare på akkurat 28 dager i dag , men er så kjempeglad. Klem fra viny

Skrevet

Så flott!!! Nå ble jeg glad :-) Lykke til!

Skrevet

Viny,

For en kjempeflott nyhet!! Er så glad for deg. Dette skal gå bra!

Stor klem!

Skrevet

Tusen takk til dere alle sammen. Klem fra viny

Skrevet

Gratulerer så masse viny!!! :)

Husker seg godt fra "over 35 og prøver". Så flott at du har lykkest igjen!

Håper også at dette skal gå bra denne gangen.

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...