EnLitenPrins Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Må til ykehuset og få utskraping vist jeg ikke har sluttet og blø til onsdag. Hva skjer ? Er det vondt ? Gruer meg som en gal...Får jeg komme hjem samme dag?
Nanna:-D Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Hei.. Først vil jeg si at jeg føler med deg.. Er vanskelig, sårt og tøft, men det går... På ett eller annet vis.. Jeg hadde utskraping da jeg mista min lille. Var 13 uker på vei, så det ble hos meg satt igang det døm kalte en prematur fødsel. Men livmora min tømte seg ikke helt, så da måtte jeg ha utskrapning etterpå. Jeg ble da trilla inn på salen før operasjons-salen. Det blir også satt kanyle i hånda men huske ikke helt når døm setter den... Når jeg ble trilla inn på operasjonssalen huske jeg ikke helt om jeg blir flytta i ny seng eller om jeg ligger i den jeg har hatt. Men jeg lå med bena i sånne stativ. Fikk så narkose, å da husker jeg no mere før jeg vokna på overvåkningen. Ikke no skummelt eller noe. Har alltid fått det jeg villet av smertestillende og sånn, så jeg har ingen vond opplevelse sånn fysisk av det. JEg hadde jo før utskrapningen fått modningstab så jeg var forstatt litt påvirka av det, og litt smerter av døm, så jeg kan igrunn ikke svare deg på om det gjør vondt eller ikke, men jeg tror ikke det altså!! Je ghadde i allefall ikke vondt dagen etter, og jeg ble operert på kvelden/natta.. I utgangspunktet får du nok komme hjem samme dagen. Men dette kommer jo litt ann på når på døgnet du har blitt tatt inn. Tar litt tid før døm slipper deg ut fra overvåkninga, skal væra skikkelig våken først.. Håper det årner seg for deg!! Stor trøste klem
har4barn Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 JEg har hatt to utskrapninger det siste året. Fysisk sett er det ikke noe problem. Jeg var kjempenervøs før første gangen, men hadde hverken smerter eller andre plager etterpå. Våknet etter inngrepet. Lå et par timer før vi dro hjem. Siste gangen var jeg på jobb dagen etterpå. Dette går bra... Trist at du mistet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå