Gå til innhold

oth urban jungel buggy eller emmaljunga city cross??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken av de to vogene er til å anbefale til ei på 13mnd og en baby som kommer i oktober? må nemlig ha ei søsken/tvillingvogn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du tvillingvogn nå? Da ville jeg garantert gått for oth av de to du nevner her. Stor fordel med svingbare forhjul, mye lettere å manøvrere.

Men aller helst ville jeg kjøpt den nye modellen av tfk twinner twist. Den er smal, lett, har håndbrems, delte kalesjer og regulerbart fotbrett, stor bag til babyen som er vendt mot deg og godt sete til eldstejenten din.

Skrevet

OTH, uten tvil! Som tvillingvogn kommer city crossen til å bli veldig tung. OTH tvillingvogn derimot er suveren å trille uansett underlag. Har prøvd den på skikkelig snø føre, og den var genial!

Skrevet

ja, jeg tenker tvillingvogn :) ja, jeg er mer gira på OTH. likte ikke den i begynnelsen men nå synes jeg den er kjempefin :) men til dere som kjøper vogner i sverige, bestiller dere fra nette, eller reiser dere dit? hehe :)

Skrevet

Men ta en titt på duowalker sky (www.easywalker.nl) og tfk twinner twist (www.buggy.de) før du kjøper oth.

Har hatt oth som singelvogn, og den er knallgod. Til tvillinger hadde jeg vurdert denne, men den har ikke separate kalesjer. Ser på det som ett stort minus.

Når du har babyen i hardbagen mot deg og du trenger kalesje over eldste så kommer kalesjen over bagen. Er kanskje ikke noe stort problem, men de to vognene jeg nevner har omtrent samme mål og funskjoner og er samme type vogner som oth, bare at de etter min mening har noen bedre finesser. Bedre babybager har de også =)

Skrevet

easywalker var jo veldig fin. hadde jo vært greit me seperate kalesjer, som du sier, tutta&gutta. også vil ja ha ei lett vogn. har simo kombi til dattera mi, og den er tung gitt. hehe. spesielt når jeg har en mage og skal ha den inn i bilen :)

men en annen ting, burde jeg solgt simovogna, eller brude jeg hatt den? jeg tenker da på at om det ville se dumt ut og gå med en tvillingvogn me en baby oppi og ett tomt sete i og med at dattara mi begynner i barnehagen nå til høsten? eller burde jeg brukt simovogna til babyen når vi to skal ut på tur mens dattara mi er i barnehagen?

hva syns dere?

Skrevet

Easywalker er lett, duowalkeren er lettere enn simovogna di =)

Jeg ville beholdt simo-vogna ja. Hadde aldri giddet å gå rundt med en tvillingvogn hvis jeg bare hadde en unge oppi =)

Jeg har hatt eldste en del i bhg nå når jeg er hjemme i permisjon, og har både søskenvogn og enkeltvogn (en til hver av ungene...). Veldig greit å ha den enkle vognen når jeg går tur alene med babyen, eller om en av ungene skal være med noen andre ett sted og trenger vogn.

Så har du råd til det tror jeg du blir glad for å ha en simovogna i tillegg.

Skrevet

jeg har veldig lyst til å ha simovogna i tillegg til tvillingvogna, og vi har råd til det så da går det fint :) ville bare høre hva andre mente før jeg bestemte meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...