eldbjorgandrine.blogspot.com Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Fikk i dag beskjed om at egget er dårlig, men de håper på innsetting i morra alikevel. Noen som har opplevd dette?
Jippppi Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Det var kjedelige nyheter. Naturens seleksjon er desverre hard! Jeg opplevde å ta ut 12 egg, 5 ble befruktet og 2 var fine for tilbakesetting, og tror ikke det er helt uvanlig med stort fra fall etter egguttak. Husk alle de tar ut er ikke nødvendigvis modne. Men det trenger ikke nødvendigvis bli tilsvarende ved nye forsøk. Legen din kan sikkert gi deg litt informasjon om dette. Ønsker deg lykke til videre
Tia :o) Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Jeg er på rugedag 13 i dag, og satte inn et dårlig egg. Kun to-delt med fragmenter i. De hadde vært i tvil om de skulle sette det inn, men var blitt enige om å prøve. De sa at de ikke satte inn egg de ikke trodde hadde en sjanse. Jeg testet negativt på dag 11, og skal teste på nytt i morgen. Har dessverre lite håp om positiv test, men det har bare med hvordan jeg føler meg. Krysser fingrene for deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå