Cybele Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Hei! Vi er fremdeles bare prøvere, uten at det setter noen stopper for en heftig navnedebatt i heimen. Vi venter på at vår første spire skal sitte (2pp), og gleder vettet av oss. Vi er imidlertid helt på jordet når det gjelder navn, eventuell sjanger, hva begge liker/ikke liker, osv. Dette forstyrrer familiefreden voldsomt, hehe, vi diskeuterer fra tidlig morgen til sent kveld. Vi har ingen klare favoritter, ingen navn vi elsker! Kan dere komme med noen ideer? Vi er begge enige om at vi liker navn som dette (disse er alle opptatt av nære venner): Mille, Emilia, Eira, Erle, Rasmus, Iris, Bastian, Noelia, Alma, Alva, Constanse, Erik. Som dere ser ingen sjanger her! Noen navn i samme gate dere kommer på? (hvis det finnes noen "gate"). Vi ønsker å holde oss unna topp 20. Jeg er student, han er skuespiller, om det skulle hjelpe som en pekespinn på hvem vi er. Vi bor i en stor by i Norge, og er relativt moderne mennesker:) HJEEELP oss til å få nattesøvnen tilbake!
prebs Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Litt forskjellige navn her,ja ; ) Hva med: Milla Ebba Ella Selma Cornelia Cecilia Eirik Fridtjof Emrik Cedrik De er kanskje for like navnene til vennene deres? Ellers, hvis han er skuespiller, synes jeg disse passer bra, jeg da: Hedvig Agnes Ellida Hedda Einar Osvald August Lavrans Edvard Lykke til!
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Ella Embla Selma Ebba Milla Sanna Tilla Selene Selena Cilla Ava Ada Isak Jesper Teodor Teo Jonatan Kasper Jakob Benjamin William Noah Noen som fallt i smak?
♥ Herligheten ♥ Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Andrine Tilde Amalia Vilde Jonatan Noah Nathaniel Leander
Vannmann35 Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Hva med: Josefine Cordelia Filippa Othilie/a Serine Regine Annabelle Vilmer Jesper Jasper Abel Syver Lyder Didrik Cedrik
alexandriah Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Hmm, vi liker mange av de samme navnene ser jeg! hva med: Lucia Anabelle Albertine Noèmie Leonie Chiara Etienne Noel Anton Alexei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå