SiMaMi Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 hei! Jeg og samboer'n har prøvd og få barn i 1 1/2 år uten at noe har skjedd, snakket med fastlegen min som ga meg en henvisning til gynekolog. Hva er det de skjekker og hva er mest sannsynlig jeg får vis jeg er som jeg skal? Uff jeg er kjempe nervøs for å få en dårlig nyhet, så jeg har hatt brevet liggende i ett par uker, kjempe skummelt og sende det.. hvor mye koster gyn time og pergotime vis man får det? Synes det er greit og vite hvor mye ting koste før man dukker opp, ser for meg at det er dyrt.
Mamma for 3<3 Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 De sjekker nok med innvendig ultralyd og prater og spør nok en masse om helse og sånn. Jeg vet ikke hvor mye timen koster, det er vel en egenandel som hos legen om du ikke drar på privatklinikk. Pergo er heller ikke så dyrt, mins å huske det var under 100 kr.
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Hei! Jeg fikk henvisning fra fastlegen min etter noen få månder bare. Jeg betalte ca 400 kroner for en time, men det skrives opp på egenandelskortet slik at du vil aldri betale mer enn 1700 i løpet av et helt år. Og det inkluderer besøk til fastlegen og alt annet av kontroller. Pergo kostet vel kanskje 80 kroner for 5 tabl eller noe sånt. Det som skjedde da jeg var hos gynekologen var at han tok sykehistorie og spurte om syklusen min etc. Jeg hadde skrevet opp alle datoene for når jeg hadde hatt menstrasjon det siste året. Han tok invendig ultralyd og ga meg resept på pergo. Dessuten tok jeg en blodprøve i dag 23 i syklusen. Ikke noe skummelt! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå