Gå til innhold

Nytt treff for gravide studenter?

Anbefalte innlegg

Nå begynner det å bli lenge siden vi sist møttes, kanskje på tide med et nytt koselig treff? For meg passer det en gang i neste uke... hvordan er det med dere andre? (Bare for å holde det klart: her er ALLE, uansett om du har vært med på treff før eller ikke, velkomne!)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137779339-nytt-treff-for-gravide-studenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er med, kom meg ENDELIG hjem til tr.heim i går etter mye om og men, skulle egentlig ikke kommet før i dag men alt av flyplasser er jo stengt :-@

Og til dere som ikke har vært med men vil, det er veeeeldig koslige folk altså :-D

Jeg ble med etter de andre hadde møtes tidligere men de er så koslige alle sammen at man ikke satt og følte at man kom "litt seinere" en andre... :-D

Men altså har Elisabeth født?

Jeg synes jeg så en antydning til det i et svar inne ¨på facebook?

Hun har vell termin i morgen eller?

Heia:) æ e selfølgelig med! Og alle e like velkommen ja!

Elisabeth har født ei velskapt lita jente ja;) Æ har tilogmed vært å sjett på a..verdens nydeligste nurk! Så trur nok at hennes utregning av befruktning og termin passa best :)

Foreslår og nytt treff med mannfolk etterhvert:) Var råkoslig sist!

Jess, æ har fødd =) 15.mai blei det!

Men ska gjerne prøve å få vært me på treff alikavel, dåkker må jo få se prinsessa =) E bare det at ho konstant heng fast i puppen, så det e litt vanskeli å røre så masse på sæ egentli ;) Men om ei uka har det jo kanskje endra sæ litt ijæn, hehe. Glæd dåkker jente =D

Og dag/tid bestemme bare dåkker, æ e jo her, må bare ta det litt som det kommer og litt som ho "vil"!

Elisabeth melkeku =)

Annonse

Hei igjen!

Da snakkes det om nytt treff..begynner å bli en stund siden sist...

Hva med torsdag eller fredag denne uka? Altså 29 eller 30 mai. kl 18?

Noen som har ønsker om hvor? Koslig med ett sted hvor de som vil spise kan gjøre det..og de som kun vil nyte en kaffe eller noe kan gjøre det:)

Så er det jo lov å håpe på sol;)

Og igjen... treffene er selfølgelig åpent for alle! Nye og "gamle" hehe...

Har snakket med Elin Marie. Og vi bestemte bare en dag..så får vi se hvor mange som kan..

Torsdag. 29 mai. kl 18.00

Sted: Vi møtes foran hovedinngangen til Solsiden så tar vi det derfra! :)

(inngangen mellom alle restaurantene)

Håper det kommer noen da..:)hihi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...