Gå til innhold

Jobber, men skulle ønske jeg kunne slippe..

Morelli *fødte 06.08.08*

Anbefalte innlegg

Har vært så heldig å fått en midlertidig jobb nå ut juni. Har termin 20 aug. Ble permittert fra min jobb, så jeg sa opp etter jeg fikk denne jobben.

MEN, jeg er gressenke, så mannen min er mye ute på sjøen. Det er slitsomt å være alene, fordi jeg har en aktiv snart 3 åring å fly etter også.

Magen har blitt stor og ryggen og bekkenet er ikke like godt. Middag skal lages og huset skal holdes nogenlunde rent.

Men jeg klarer det! Men har så lyst å ikke jobbe.

Blir for dumt å sykemelde meg også, så det kan jeg jo ikke.

Derfor tenkte jeg å spørre dere om en ting..

Jeg jobber hver dag fra 9-15, så det er jo en genial arbeidstid.

Kollegaene mine vet jeg er mye alene, men de er jo også opptatt av at jobben min skal bli gjort. Men tror dere det kan være en idé å spørre om redusert arb.tid den siste måneden? Eller blir det for dumt?

F.eks en dag fri i uka, eller at jeg jobber til kl. 14 annen hver dag e.l.

Er jeg supelat her nå syntes dere, eller kan det være en idé? Vil ikke virke uinteressert i jobben min heller..

Hmm...tørr jeg eller ikke??

Trenger synspunkter her jeg..Bare vær ærlig!!

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!!

Du burde absolutt ikke ha dårlig samvitighet for at du vil jobbe litt mindre!! du skal tross alt kose deg mest mulig når du er gravid, det skal jo ikke være mer enn nødvendig ork!!

suns det er godt gjort av deg å både være gresssenke, ha en 3 åring OG jobbe fullt i tillegg!!

Det går jo ann å høre på jobben din om hva de mener om forslaget, og fortelle at når du først er på jobb yter du fult, istedet for å jobbe fult og ikke yte fult.... Kanskje aktiv symelding er tingen?!!

Lykke til, du er ikke lat!!!

Hei! Synes ikke det er noen grunn til sykemelding, men du må jo se selv hva du vil. Hadde heller sagt ifra meg en dag i uka på jobb hvis det hadde gått? Da har du noe å se fram til, en pause midt i uka feks;) Jobber fullt selv og blir sliten i ny og ne, men holder ut! Det går nok bra skal du se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...