Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 og jeg har ingen anelse hva slags klær jeg skal bruke...fikk min lille prins nå 25.april...mamma buksene er gode å ha enda...og mamma toppene å for den syld...men de er vide da...tenkte å hente sommer toppene mine...gjorde så det...og de var sånn passe navle korte...puppene buler som ett prosjektil og INGENTING passer...alt er kort og trangt:S og det vil da si att posen med sommer tøy kan bare stå i boden i sommer...for her er det full pupp og god apetitt.....!! Ganske frustrerende da man har SÅÅ lyst å ta på noe annet enn det man har vasset i de siste 5 mnd...mest fristet til på kjøpe meg ett mamma skjørt og en capri bukse(sånn med elastisk liv)...så jeg har noe å ha på meg i sommer!!!!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Hva med noen fine sommerkjoler ?` Jeg har vært på cubus og kjøpt meg 3 stk
Spire i magen ツ Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 åhh skjønner deg så godt.. vet åssen det er. men er jo ikke lenge sia du fødte hell da prøve å finne noe fint da som passer deg.. og du vill trives med.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Dette er ikke en kommentar til HI, men til den som har vært på Cubus og kjøpt seg fine sommerkjoler. Skulle ønske det var meg. Men Cubus har jo bare små små dameklær, ikke noe som passer til meg som er 90+, selv om jeg er under tre-sifret.. Begynner å bli mange år siden jeg fikk tak i annet enn klær til barna i den butikken gitt
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Jeg er ca 97-98 kilo og handler kun klær på Cubus jeg...Bruker str L der..Og dem har jo også XL!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Jeg veier 97 kg som er jevnt fordelt på kroppen. Jeg er 172 høy. Bruker helst et par Xèr jeg.. Eller ca str. 48-50. Enda så blir ikke dette slaskete klær altså.. Cubus ser jeg på som butikk for de slanke..
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 hmmm...dette ble en cubus debatt det gitt..*hihi*..det var jeg som startet denne med første innlegget, jeg er vel ca 97-98 kg er 175cm bruker til vanlig 44-46 eller L-xL alt etter hvordan fasongen er...vi har faktisk BARE cubus her som jeg bor(på landet)(har lindex å da litt lenger unna..oxo sånne "dame" butikker der alt koster over 1000kr og ser helt "tante"ut) så da kansje jeg skal prøve å se om jeg finner noe der...har noe tøy der fra før men...det er jo for kort nå...særlig toppene da jeg har expandert fra en DD til en F i bh størrelse...og da må jo buksene være lange på livet...eller...føler meg ganske så usymetrisk om dagen:S mamma toppene er jo så lange og det er jo deilig.. tenkte å se meg etter en kjole ja...men er redd jeg kommer til å føle meg som et telt i den...:S *æsj* ikke noe morro... da må jeg kansje reise til "byen" der de har H&M der på bib kansje de har noen deilige sommer klær??????
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 Jeg som ikke passer inn i Cubusklærne har i hvertfall funnet meg noen greie topper på stor mote på Kapp Ahl. Men også noen enkle på H&M. Jeg liker ikke at klærne skal være helt ettersittende eller korte jeg da, for har litt valker.. og nå er jeg gravid igjen, så da måtte jeg finne noe for å skjule magen. Er bare 8+4, men har nok litt større mage alt, da dette er nr.3. Holder det hemmelig for slekta enda. Egentlig så slanket jeg meg før jeg ble gravid, så det ser vel ut som jeg har gitt opp slankingen nå som magen blir større i stedet for mindre Lykke til med klær i alle fall. Det er ikke bestandig så enkelt å finne noe man føler seg vel i når man føler kroppen blir for stor, vet hvordan det er
SuperMoM <3 Skrevet 24. mai 2008 #9 Skrevet 24. mai 2008 Jeg har kjøpt meg noen sommer klær på cubus nå Jeg går fortsatt gravid da:p Veier vel rundt 104 kilo nå tror jeg. (har ikke vært på kontroll siden uke 32.er 35+5 i dag) Så etter jeg har fått bebisen så har jeg da masse klær å ha på meg,kjøpt på cubus:p Ligger bilde av en oransj kjole på bildene mine faktisk:p den har jeg på meg nå Har fått litt dilla på oransj:s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå