Gå til innhold

Var på ul i dag:o)

Anbefalte innlegg

Og ble satt tilbake til uke 8+6...men ifølge siste mens er jeg 9+6Den lille var 20,1 mm, og for to uker siden var den 4,1, så her har det skjedd myye på kort tid. Så da blir det baby midt i julefeiringa likevell:o). Så 5 fingre og hjertet som slo...Jippi! Håper dette går bra!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137779225-var-p%C3%A5-ul-i-dago/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med en fin liten spire:)

Skal på ul selv i morgen, 9+4.... gru-gleder meg. vet ikke helt om jeg tørr å se på skjermen:P

hadde du mistet før? ser i allefall ut til at denne lille tassen har tenkt å klore seg fast:D

selv mistet jeg i uke 11 sist...og da hadde bebisen vært død en god stund. Håper så inderlig det går bedre denne gangen.

Lykke til videre i svangerskapet, og kos deg med den voksende magen:D

Jeg er i akkurat samme situasjon som du anonym over her... er 9+2 i morgen, og skal da på ul..

Er veldig spent jeg også, siden jeg mista i ma sist gang, oppdaget i uke 11, og det hadde ikke vært liv på ganske lenge...

Krysser fingre for dere og meg selv, blir en spennende dag i morgen!!

Ååh, jeg er så redd....

redd jeg også... tenker bare alt det verste.

men har fortsatt kvalme og ømme pupper, og de symptomene forsvant sist... noen uker før jeg mista. var vel en MA, bebisen hadde vært død i 2-3 uker:(

kjempe masse lykke til i morgen!!! må få høre hvordan det gikk.

Håper det går bra for oss begge:)

natta

Ja, jeg mista i høst i uke 13, så har tenkt det verste til nå, har til og med hatt en liten blødning...men blir så sliten av det at jeg har bestemt meg for å prøve å tenke positive tanker eller ikke tenke i det hele tatt...hehe. Det som skjer skjer jo uansett, desverre. Har faktisk nesten ingen symptomer denne gangen, var først kjempenervøs p.g.a. det, men nå er jeg bare glad for det. Kan leve normalt, og til å med ha det gøy på fest med venner til kl. 12 på kvelden ( ja, det er sent for en gravid :o) ), uten å drikke selvfølgelig.

Håper det går bra med dere, og prøv og tenk positivt! (vet hvor vanskelig der er). Lykkeønskninger!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...