solege Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Hei. Jeg er en 35år gammel dame som har 16 års erfaring som dagmamma. Da en av mine dagbarn har sluttet, så har jeg nå ledig plass til en på full tid. For tiden har jeg to små på 1.5 år som også skal fortsette neste år, en jente og en gutt. Vi går en til to dager i åpenbarnehage på frøyland og ellers er vi mye ute sammen med andre dagmammare og ungene deres. Selv har jeg to barn, jente på 16 år og gutt på 11år. Jeg betaler skatt og derfor ønsker jeg kun å være hvit dagmamma. Orstad ligger i midten av Sandnes, Bryne og Figgjo.Så fra alle disse plassene er det 10min fra Orstad. Høres dette kjekt ut så er det bare å ta kontakt og vi kan prates. Tlf 40635405 Mvh Solfrid
netty88 Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 hei har en gutt på 16mnd som trenger dagmamma. hvor sånn ca ligger orstad i forhold til sandnes/sola??
esperanza33 Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Hei er du ledig enda? jeg har en gutt på 13mnd, vi har fått barnehageplass, men den åpner ikke før oktober, så jeg er for tiden i ulønnet permisjon, tenker i utgangspunket på halv tid hos deg, jeg jobber på Spenncon på foss-eikeland og bor på gandal så plassen skulle jo passe meget godt. Mvh Heidi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå