Cmoi Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Ja, da gikk det slik vi fryktet som værst:( Tanta kom med full storm i dag,dette har nok vært tyngre for meg enn jeg hadde trodd, så nå tar jeg en pause fra all baby tenking og snakk. Fikk bestemme selv om vi ville ha nytt forsøk med full pakke eller fryseforsøk. pga at det er kortere regime på frys valgte vi det nå og får event prøve full pkke om det ikke går. Skal inn om 6 uker å sette inn, til da jeg nok være borte fra bim. Ønsker alle lykke til, måtte det bli mange bim barn i 2008/2009:) Klem
Ann-ch. Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Det var trist å høre. Skjønner godt at du tar deg en pause herfra. Ønsker deg masse lykke til med fryseforsøket. Trøsteklem fra meg.
Attekattenoa Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Huff, så leit å høre Cmoi! Er virkelig skuffa på dine vegne..synes det er ekstra vondt når det ikke klaffer for de man "følger tett" her inne. Skjønner godt du vil ta en pause fra BIM, få bort fokuset litt, kan bli litt vel mye til tider. Håper du snart kan se fremover mot et nytt forsøk, og måtte det klaffe neste gang!!!! Trøsteklem
Kine71 Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Hei cmoi! Det var trist å høre. Jeg føler virkelig med deg. Se det positive, du har noen i fryseren.Det er tøft å gå igjennom det vi gjør nå. Det er ikke lett å tenke positivt alltid, men jeg fikk ingen egg som utviklet seg i hele tatt. Jeg har grått mine tårer og må vente til høsten med "full pakke". God sommer, og masse lykke til videre. Klemmer fra meg
finetine Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Uff så leit:o(- skjønner godt at du tenger en pause nå. Det er like vondt hver gang det ikke lykkes! Det gjør ofte godt med en pause, viktig å få andre ting inn i livet også som bringer glede:o). Heldigvis er det en årstid som er litt lettere enn de andre. Ta godt vare på deg selv nå da, og tillat deg og gråte og rase litt. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå