Gå til innhold

Køsniking :)

2x babyline 21.05.08

Anbefalte innlegg

...nå må dere junimammaer slutte å snike i køen ;)

Eller, jeg må få snakket mine to knøtt til fornuft og fortelle dem hvor veien ut er. Men etter all sannsynlighet så blir det igangsetting på torsdag eller fredag - jeg er jo 40+0 på torsdag og egentlig storfornøyd med at de har villet vokse og trives sååå lenge i magen. Men nå har jeg tippet litt over til at jeg heller vil ha dem ut, da...

Anyway, lykke til til dere som måtte finne på å snike foran meg likevel :)

Fortsetter under...

Hei,

"alle" har sagt til meg at tvilling mødre ikke får gå helt til termin. Men ser jo at dette kan bli tilfelle for deg.

Hvilket sykehus hører du til? Og har det vært et tema å sette i gang fødsel? På A-hus har de sagt til meg at de pleier gjøre noe etter uke 38 ca. om ikke noe skjer.

Lurer litt for har følelsen av at jeg også kan komme til å gå til termin om de ikke gjør noe. Gikk godt på overtid sist og ingen klare tegn til noe enda (37+2)

Men regner med at formen din er bra siden de har latt deg gå så lenge?

Uansett lykke til! Håper de kommer av seg selv en av dagene da :-))

Jeg hører til St. Olavs, og blant helsepersonellet er det delte meninger. Jeg hadde nok fått igangsetting tidligere om jeg hadde ønsket det selv, men formen har vært så god og jeg har helst villet at fødselen skulle starte av seg selv, så jeg har vel meg selv mest å skylde på for at jeg går her fortsatt. Jeg synes det er så bra at de får med seg de siste ukene i magen så de er så sterke og robuste som mulig når de kommer ut. Men nå har formen begynt å gå litt nedover - magen har blitt myyye tyngre den siste uka, og noe i bekkenet krangler bittelitt (kanskje fordi jeg har vært mye i aktivitet - fordi formen har vært god...).

Men ikke minst - jeg har begynt å få ganske mange spørsmål av typen "kjenner du noe nå - bare bittelitt??", "er du ikke lei?", "nå må de vel komme snart?" og "blir det fødsel i kveld?". Og siden jeg faktisk begynner å bli litt lei av å gå sånn, så hjelper det virkelig ikke å få alle disse spørsmålene..... (Selv om det er hyggelig at folk er engasjerte, såklart...) Men hva slags svar vil folk ha? "Jo, nå er vi på fødestua og hodet på tv1 er straks ute!" Eh.

...så nå har jeg plutselig blitt veldig lei og veldig fødeklar - og ikke minst så gleder jeg meg veldig til å møte dise to krabatene!

Ok, jeg skal forsøke la deg kommer føre meg og ikke snike ;) Kunne tenkt meg å føde nå (37+1 i dag) men det ser ikke ut som noe skal skje enda.

Høres ut som du har vært kjempeflink til å ruge men jeg skjønner utrolig godt at du vil ha dem ut - for det vil jeg, veldig snart! Lykke til med de siste dagene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...