♥Love is in the aiR♥ Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Jaa! Og skal der igjen=) Kanon!!! Neste uke eller rundtom skal vi der igjen, eller til Daftø camping... Kanon begge to, men daftø har DET ekstra for ungene=) *gleder seg*
~~DoraDora~~ Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2008 Vi prøvde å bestille på Daftø også, men der var det fullt. Tror du det går an å "besøke" Daftø camping uten å bo der?
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 jaaa.. har gode minner derfra ja.. men har ikke vært der siden jeg var 12 ellerno da, så begynner jo bli en god stund siden... (er 28 nå..hehe).. men det er ett sted jeg kunne tenkt meg tilbake til ja...
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Hmm, kjipt det da=( Ja, hvorfor ikke liksom? ikke tenkt på det jeg=S Er bare å prøve=) Lenge til dere skal der? Vi har sendt mail til daftø, men det er kanskje fullt når vi skal der også d....
~~DoraDora~~ Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2008 Mamma 1 gang.... :-) 22 juni til 29 juni...
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 Å, da skal dere litt etter oss=P Vi skal nå i begynnelsen av Juni... Kanskje på tide å få bestillt nå, om det allerede har begynnt å fylle seg opp=S
Ane** Skrevet 19. mai 2008 #9 Skrevet 19. mai 2008 Jeg er så og si vokst opp der. Hadde fast plass der i alle år når jeg var liten, og bare koselige minner!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå