Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Heisann. Lurer på om noen vet hva den sprøyta man tar for å få eggløsning heter? Kan man bruke bare den eller må man gå på hormontablettene også? Takker på forhånd for svar:)
Chaiemae Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Det finnes flere. Den jeg bruker heter ovitrelle.
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Tror Ovitrelle og Pregnyl er mest brukt. De er synonymprodukter så er det samme om du bruker det ene eller andre.. Trenger ikke nødvendigvis gå på hormoner hvis du har EL selv.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 må man til lege for å få tak i denne sprøyta eller kan man få kjøpt den uten resept? må reise neste gang jeg skal prøve,så vil gjerne planlegge best mulig.
satser & vesla Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Hei. Du må ha resept. Jeg tar først UL for å se hvor store folikken er og får da tidspunkt fra Nordica om når jeg skal sette sprøyta + tidspunkt for inseminering. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå