Gå til innhold

Ved hvilket sykehus skal vi (håper vi) å føde?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da kan det tenkes vi møtes. Jeg var på tidlig ultralyd, hvor termin ble løselig anslått til 29/30 november, mens legen min har satt termin 27. november.

Har i alle fall fått plass på Ullevål.

Annonse

Hvorfor vil du heller til Riksen enn Ullevål? Kanskje Føderiket er noe for deg? Det er en underavdeling av Riksen - en jordmordrevet fødestue - som ligger i Pilestredet Park. Man får fantastisk oppfølging og kontinuitet gjennom sv.skap/fødsel/barsel.

Skal føde der selv, og gleder meg (mot alle odds). Det er forresten et krav av man har født før.

Les mer her: http://www.rikshospitalet.no/portal/page/portal/no/forsiden/klinikkene/lokasjon?p_doc_id=38443

Annonse

jeg skal føde på drammen. har ikke lyst og føde på blefjell. det ser ut som "skrekkens" sykehus haha. ser så nedslitt ut og ekkelt der. som sån når man ser på skrekk film. så er det sån for galehus haha. så jeg synes det virker mere som et sykehus i drammen

Hei.

Jeg skal på Ullevål rundt 20. november 2008.

Har egentlig ikke termin før 07. desember 2008, men grunnet div (prematur fødsel tidliger, kort cervix og GBS) skal keisersnittet taes ca 3 uker før termin. Føles veldig trygt å få komme til Ullevål. Håper bare vi begge er såpass friske at vi får komme til pasienthotellet, selv om jeg neppe tror det kommer til å skje... :-/ - Har historie med blodoverføring i etterkant og da må jeg bli på barsel. Og ved prematur fødsel må man bli igjen på barsel. Men sånn er det! Veldig bra kompetanse der iallefall!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...