Gå til innhold

Ved hvilket sykehus skal vi (håper vi) å føde?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Jeg skal på Ullevål. Gjorde det sist og uten å være særlig fornøyd, men det er nok fordi det er så stort. Tror stemningen er en annen på lokalsykehus. Jeg tenker alltid det værste siden sistemann måtte gjennopplives og ligge på nyfødt intensiv, men jeg er veldig fornøyd med NI på Ullevål og det er det viktigste for meg.

Ahus her, og er godt fornøyd med det. Der er de så flotte og omsorgsfulle og nå har de jo også bygget nytt sykehus der, så omgivelsene skal visst være lyse og fine. Ellers er jeg også godt fornøyd bare med å komme på sykehus å få hjelp, jeg ;O)

Jeg skal føde på Ullevål- Heldigvis. Jeg fikk legen min til å skrive at det var viktig for meg å føde der, og det er det. Føler meg trygg med det valget siden jeg syntes fødselen sist gikk bra og jeg fikk god oppfølging etterpå. Og- Ikke minst ville det vært helt unaturlig for meg at kjæresten min ikke bodde sammen med meg og barnet etter fødselen. Nå kan det jo tenkes han må dra litt til og fra i og med at vi har ei tulle fra før, men det tar vi som det kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...